.
Buna ziua! Sufar de anxietate generalizata de aproximativ 5 luni. Am urmat tratament cu: xanaxc, soliano, xeroxat si depakine, timp de o luna jumatate, le-am intrerupt brusc deoarece la un moment dat ajunsesem ca o leguma si ma comportam ciudat, eram mult mai rau decat inainte sa incep tratamentul. Acum ma simt bine si am reusit sa scap de atacurile de panica de o luna. In momentul de fata merg la psiholog si fac si acupuntura. Am inceput sa mananc, fac sport zilnic si nu ma mai simt aeriana cand merg pe strada, au disparut si ametelile. Din pacate am zile foarte putine in care ma simt bine si zile in care am o moleseala in tot corpul,molesala care ma face sa nu simt nici cand respir si care duce spre o stare de lesin, precizez ca am tensiunea mica, insa la consultul medical, toate analizele mi-au iesit bine. Intrebarea mea este cand este posibil sa scap de aceste stari si daca or sa treaca conform evolutiei descrise mai sus? Va multumesc, o zi frumoasa.
Adauga raspuns
Raspunsuri (14)

Psih. Marina- Lucica Balea
acum 9 ani
Draga Iulia,
Se pare ca starea ta de sanatate inregistreaza o evolutie. Cu siguranta psihologul te ajuta. Daca vrei ca schimbarea starii tale de sanatate sa fie mai rapida si de lunga durata, ar fi indicat sa consulti un psihoterapeut, care utilizeaza metode de schimbare mai profunda a starii de bine si care se mentin pe termen lung.Fiind vorba de anxietate,poti incerca si cateva sedinte de terapie access bars. Gasesti informatii aici http://psihoprof.ro/2014/08/25/access-bars-cea-mai-inovatoare-terapie-de-relaxare/
Daca doresti sa discutam in detaliu, te astept cu drag,
Psihoterapeut Marina-Lucica Balea