.
Buna ziua. Sufar de bruxism de foarte multi ani si recent am aflat ca este posibil sa scap deaceasta problema cu ajutorul hipnozei. Daca exista in Iasi, Vaslui un astfel de doctor/psihoog care ma poate ajuta va rog sa ma ajutati cu niste date de contact. Precizez ca am facut sedinte de psihoterapie si nu au dat nici un rezultat. Mulțumesc
Adauga raspuns
Raspunsuri (3)
anushk_tea
acum 9 ani
In Iasi recomand pe hipnoza pe Ion Dafinoiu, cu siguranta gasesti usor date de contact pe Google.
Raspunde
0
Advertisement
buna
acum 9 ani
din pacate hipnoza este o forma de terapie periculoasa caci sileste sufletul si ii dauneaza. Bruxismul este o forma de manifestare a furiei, a maniei daca cumva nu este cauzata de anumite toxine.
Ar fi bine sa incercati sa vedeti daca aveti furie care se manifesta in somn.
Raspunde
0

Psihoterapeut Gabriel Pîrvan
acum 9 ani
Hipnoza, nu este o magie asa cum este prezentata in spectacole, la circ etc.. Este foarte benefica si in combaterea bruxismului, mai multe detalii despre adevarata hipnoza mai jos:
Milton Erickson definea hipnoza ca o "comunicare cu sau o concentrare exclusivă asupra propriei fiinţe, asupra propriilor gânduri, amintiri, valori şi credinţe despre viaţă" şi caracteriza transa ca fiind "un proces inconştient de învăţare", acea stare care ar permite depăşirea mecanismelor de apărare conştiente şi accesul la resurse inconştiente.
În stare conştientă, percepem foarte mulţi stimuli şi diferite senzaţii pe care psihicul le procesează şi le prelucrează simultan. În transă atenţia noastră este concentrată în special asupra unui singur aspect, în timp ce toate celelalte elemente ale mediului înconjurător devin mai puţin importante şi sunt ignorate.
Transa este un fenomen natural ce apare adesea în mod spontan. Cu toţii experimentăm involuntar starea de transă atunci când suntem absorbiţi de conţinutul unei cărţi, când urmărim un film care ne fascinează sau când suntem captivaţi de discuţia cu o altă persoană. De aceea foarte mulţi oameni ar putea considera transa ca fiind o experienţă banală.
Hipnoza clinică este o tehnică eficientă, certificată ştiinţific, prin care hipnoterapeutul induce altei persoane în mod conştient starea de transă, stare ce facilitează schimbarea accelerată a psihicului şi a organismului.
În hipnoză, factorul critic al minţii conştiente este ocolit sau derutat, şi odată derutat el devine leneş şi nu îşi îndreaptă atenţia către nimicuri, iar atâta timp cât nimic rău nu se va întâmpla, va lua o pauză. Astfel, sugestii pozitive şi puternice pot pătrunde direct în mintea subconştientă şi pot schimba acele credinţe care îţi fac necazuri. Aceste sugestii pot deveni credinţele pe care tu le doreşti.
De altfel, hipnoza este o stare naturală de focalizare şi concentrare intensă a atenţiei, în care factorii de influenţă periferici sunt ignoraţi. Este o formă de comunicare ce armonizează conştientul cu subconştientul, este pur şi simplu o cale naturală de a accesa în mod direct subconştientul.
Aşadar, utilitatea hipnozei este tocmai aceea că permite ocolirea factorului critic al minţii conştiente şi activarea unei gândirii selective şi acceptabile, adică sugestiile vor fi acceptate de subconştient.
În hipnoza clinică, tocmai această oportunitate a stării de transă este utilizată pentru rezolvarea unor probleme psihice şi fizice sau pentru dezvoltarea capacităţilor psiho-fizice de care dispunem.
Poate te întrebi de ce ai avea nevoie de hipnoză. Răspunsul e simplu : pentru că este cea mai rapidă şi cea mai eficientă cale de a-ţi mobiliza resursele şi de a obţine rezultate uimitoare în cel mai scurt timp.
Ştiinţa a demonstrat de mult timp că există o puternică legatură între funcţionarea organismului şi a psihicului nostru. Credinţele, emoţiile şi gândurile noastre ne influenţează în mod direct funcţionarea organismului, multe din problemele de sănătate cu care ne confruntăm fiind consecinţa unor factori mentali şi emoţionali. Aşadar, pentru a ne schimba viaţa e necesar să învăţam să schimbăm în modul nostru de gândire tot ceea ce ne-ar putea afecta sănătatea. Sursa: goldpsisolutions.
Relaxarea autogena:
http://www.psihoutil.ro/dezvoltare-optimizare-personala/relaxare-training-ul-autogen/
Pentru tratament adecvat, recomnad si utilizarea platformei platformei ONLINE de tratare a anxietatii:
http://www.psihoutil.ro/bine-ati-venit/psihoterapia-online-a-anxietatii/
Multa sanatate!
Psih. Gabriel Pîrvan
[email protected]
http://www.psihoutil.ro/