.
buna seara. de un an de zile ma lupt cu extrasistole in ultimul timp am inceput sa nu le mai dau importanta stiind ca toti medicii la care am fost mi-au spus de atacuri de panica , anxietate ,dar vreau sa stiu de ce mereu cand stau in picioare si imi incordez abdomenul incep acele extrasistole , sau cand rad mai in hohote la fel le simt . sa fac analize la stomac? sau are legatura cu altceva?
Adauga raspuns
Raspunsuri (5)

Psih. Stefania Budacu
acum 6 ani
Buna seara. Ar trebui sa reluati consultul la un medic cardiolog f f bun, care sa va faca toate investigatiile necesare - proba de efort, holter, echo-doppler transesofagian; nu cautati locurile unde sunteti primit fara sa platiti, sanatatea este cea mai importanta! Starile dvs nu au legatura cu stomacul, dar pentru siguranta puteti, de asemenea, sa contactati un bun gastroenterolog si sa ii cereti sa va faca toate investigatile necesare - tot in privat, desigur. Daca toate rezultatele sunt bune, diagnoticul sigur este acela de atacde panica, iar pentru asta aveti nevoie de un un psihoterapeut specializat in psihoterapie cognitiv-comporrtamentala. Daca doriti sa mai discutam dupa analizele medicale, ma puteti contacta si la adresa de mail stef.budacu@ adresa_web_filtrata
Toate cele bune!