PRIAevents, organizeaza conferinta PRIA Medicine, Supplements and Medical Devices Publicity

Actualizat: 09 Februarie 2022
Salveaza articolul pentru mai tarziu
Poti accesa articolul oricand, de pe orice dispozitiv, din contul tau sfatulmedicului.ro sau din aplicatia de mobil SfatulMedicului (iOS, Android)
Sterge articolul
Elimina articolul din lista celor salvate

PRIAevents, organizeaza conferinta PRIA Medicine, Supplements and Medical Devices Publicity, singura conferinta care abordeaza aceste tematici (editii separate atat in Romania, cat si in Republica Moldova), aflata deja la editia a 7-a in Romania, in data de 21 februarie 2021, incepand cu ora 10,30, bucurandu-se de atentie deosebita din partea comunitatii farma, a asociatiilor si patronatelor, a producatorilor de suplimente alimentare, dispositive medicale, asociatiilor de pacienti, farmacistilor si lanturilor farmaceutice, distribuitorilor, dar si a spitalelor private, producatorilor si importatorilor de produse dermatocosmetice, consultantilor si mass-mediei.

Partenerii evenimentului sunt: Musat & Asociatii, Terapia, Romanian Advertising Council (RAC), PRISA si IAB Romania.

Editia de anul acesta va avea loc tot online si am fi onorati daca veti accepta invitatia noastra de a va inregistra la acest eveniment. 

Deoarece de fiecare data, acordam atentie celor mai relevante teme, in cadrul acestei editii vom dezbate despre medicamentele, suplimentele alimentare, dispozitivele medicale si vaccinurile disponibile, despre cele care sunt in proces de testare sau lansare, dar si a antiviralelor in contextual pandemiei de COVID-19.

Bineinteles, vom include in dezbatere si teme actuale, de interes pentru sistemul sanitar, farmaceutic alaturi de toti cei implicati,
- Raportul Consiliului Concurentei privind suplimentele alimentare
- Legea Suplimentelor Alimentare. Norme de aplicare
- Cum ar putea fi imbunatatita legea publicitatii la medicamente si dispozitive medicale?
- Codurile de conduita respectate de industria farmaceutica
- si nu numai

Sanatatea si informarea publicului despre medicamente, SA si dispozitive medicale sunt extrem de importante, de aceea, in fiecare an organizam aceasta dezbatere pentru a analiza anul care a trecut, pentru a aduce in evidenta noi reglementari sau legi, pentru a semnala unele abateri grave si pentru a informa cat mai bine pe toti cei implicati.

Si anul acesta avem atentie deosebita pe teme despre conduita etica in industria farmaceutica si despre conduita etica a sistemului sanitar – medici, pacienti, manageri de spitale, autoritati.

Si in in cadrul acestei a 7-a editii, avem in vizor si studii de caz, exemple despre excesul de reclama la medicamente, suplimente alimentare, dispozitive medicale si dermatocosmetice, la radio si televiziune si din ce in ce mai mult online.

Promovarea medicamentelor este reglementata diferit in fiecare tara, dar este guvernata de aceleasi principii. Aceasta trebuie facuta in mod responsabil, etic si la cel mai inalt standard, pentru a se asigura utilizarea in siguranta a medicamentelor, indiferent de modul lor de eliberare, in conformitate cu legislatia in vigoare.

Scopul din spatele reglementarilor din publicitatea medicamentelor este: sa incurajeze utilizarea rationala a medicamentelor, prin prezentarea obiectiva a acestora si fara a le exagera proprietatile;  de a asigura ca acestea sunt promovate corect in ceea ce priveste beneficiile lor, fiind in acord cu informatiile enumerate in rezumatul caracteristicilor produsului; de a asigura ca publicitatea medicamentelor nu este inselatoare.

Scopul evenimentului este acela de reuni toti actorii implicati pentru a dezbate cele mai importante deme despre publicitatea medicamentelor ( OTC), suplimentelor, dispozitivelor medicale si dermatocosmenticelor de a incuraja publicitatea i promovarea medicamentelor in mod responsabil, etic i la cel mai inalt standard, pentru asigurarea utilizarii in siguranta a medicamentelor, indiferent de modul lor de eliberare, a suplimentelor alimentare, dispozitivelor medicale si dermatocosmeticelor, in conformitate cu legislatia in vigoare. Evenimentul are rol de informare atat in randul companiilor, dar si al autoritatilor, asociatiilor, producatorilor si pacientilor.

AGENDA
11.00 – 11.15 - Start conferinta online
11,15 – 13,15 – Masa Rotunda

Temele puse in dezbatere:
• Raportul Consiliului Concurentei privind suplimentele alimentare
• Legea Suplimentelor Alimentare. Norme de aplicare
• Cum ar putea fi imbunatatita legea publicitatii la medicamente si dispozitive medicale?
• Medicamentele, suplimentele alimentare, dispozitivele medicale si vaccinurile disponibile, despre cele care sunt in proces de testare sau lansare
• Codurile de conduita respectate de industria farmaceutica
• si nu numai
• Codul etic pentru marketingul in industria medicamentelor, rolul reglementatorilor,
• Rolul societatilor profesionale, rolul lanturilor farmaceutice,
• Reglementarea publicitatii suplimentelor alimentare, reglementarea publicitatii dermatocosmeticelor,
• Cum pot fi sanctionati cei care nu respecta reglementarile aunci cind vand online?
• Care este rolul ANMDM? Dar al ANPC? cna?
• Publicitatea comparativa, publicitatea inelatoare si cea subliminala; Cat de periculoasa poate fi? Cum este pedepsita? Unde se pot face sesizari?
• Contrafacerea in cazul medicamentelor sau SA
• Rolul mass mediei, dar si al retelelor sociale
• Publicitatea in farmacii. Publicitatea in spitale si clinici private? Cum este acesta reglementata. Ce cod etic adopta acestea?
• Cum este reglementata publicitatea la TV, radio si online pentru produse, dar si pentru farmacii si pentru spitale si clinici private? Rolul Colegiului Framacistilor si al Colegiului Medicilor
• Cum vad asociatiile de pacienti aceste granite? Ei se supun unei conduite? Ce ar schimba? Cate sesizari au facut la CNA sau RAC sau ANMDM sau ANPC?
• Publicitatea pentru dermatocosmetice la TV, online si in farmacii. Cum este reglementata acesta? Dar prin recomandarea medicilor?
• Publicitatea pentru medicamente destinata persoanelor calificate sa prescrie sau sa distribuie medicamente;
• Publicitatea comparativa, publicitatea inelatoare si cea subliminala; Cat de periculoasa poate fi? Cum este pedepsita? Unde se pot face sesizari?
• Ce sume sunt investite pentru pubicitatea pentru industria farma, farmacii, suplimente, dispozitive medicale, spitale private.
• Bilant 2021. Ce modificari se prevad pentru 2022? ANALIZE si studii de caz

LECTORII INVITATI :

Reprezentant Ministerul Sanatatii

Conf. Dr. Diana PaUN – Consilier Prezidential, Departamentul Sanatate Publica, Administratia Prezidentiala
Bogdan CHIRITOIU – Presedinte, Consiliul Concurentei
Laszlo ATTILA – Secretar General, Comisia pentru Sanatate, Senatul Romaniei
Dragos DAMIAN – CEO, Terapia
Dan MINOIU – Partner, Musat & Asociatii
Dr. Oana COCIAsU – Presedinte, RAC
Orsolya - Eva Borsos – Membru, CNA
Dr. Gerald FLINTOACa-FILIP – Secretar General, PRISA
Radu GaNESCU – Presedinte, Coalitia Organizatiilor Pacientilor cu Afectiuni Cronice din Romania
Ioana ANESCU – Director Executiv, IAB Romania

La conferinta PRIA Drugs and Medicine Publicity vor fi prezenti la editia a 7-a  reprezentanti din partea MS, ANMDM, Administratia Prezidentiala, CC, ANPC, RAC, Comisia pentru Sanatate si reprezentati ai companiilor farmaceutice, ai celor care produc dispozitive medicale, dar si suplimente alimentare si dermato-cosmetice.
Sanatatea a fost i va ramane una dintre preocuparile principale ale omenirii. Tocmai de aceea, PRIAevents isi concentreaza atentia asupra organizarii evenimentelor, in care o arie larga de subiecte de interes, atat pentru medici, cat si pentru pacienti, si pentru industria de sanatate in general, sunt obiectiv si detaliat prezentate.

in cadrul PRIA Drugs and Medicine Publicity veti avea ocazia sa ii intalniti pe cei mai importanti oameni din domeniu, sa participati la un eveniment interactiv, deosebit, astfel incat la finalul evenimentului sa avem trasate idei, solutii si propuneri.
De la acest eveniment nu vor lipsi reprezentanti ai companiilor farmaceutice, ai celor care produc dispozitive medicale, suplimente alimentare, asociatii ale pacientilor, medici, farmacisti si asociatii ale acestora, companii din zona de consultanta juridica, publicitate, audit, presa, reprezentanti din spitale de stat si private si reprezentanti ai autoritatilor.

PRIA Drugs and Medicine Publicity face parte din seria conferintelor organizate de PRIAevents  care aduc in atentie cele mai importante si mai actuale teme de dezbatere din fiecare domeniu si beneficiaza de o prezenta mare a participantilor si a mass – mediei, atat in Romania, cat si im Republica Moldova.
Cu o experiena de peste 12 ani in organizarea evenimentelor premium, echipa PRIAevents este recunoscuta pentru organizarea evenimentelor bine documentate din cele mai reprezentative sectoare ale economiei, si mai ales pentru healthcare.
Mai multe detalii despre agenda evenimentului PRIA Drugs and Medicine Publicity si modalitati de inscriere pentru participare puteti gasi pe www.priaevents.ro.


Citeste si despre:

Medicina sportiva 25 de antibiotice descoperite recent de cercetatori, o speranta noua pentru medicina Medicina sportiva si riscurile sportivilor Medicina tintita: generalitati, istoric si perspective Interviu cu Prof. Asoc. Dr. Nicolae Calomfirescu, Presedintele Asociatiei pentru Medicina Sexualitatii din Romania Ce afectiuni pot fi detectate cu ajutorul unui RMN cerebral Medicina Anti-Imbatranire, sau cum sa intineresti cu ajutorul HGH Homeopatie versus medicina alopata Efectele zaharului din fructe asupra organismului Cele mai bune modalitati prin care densitatea osoasa poate fi crescuta Legatura dintre factorul de necroza tumorala si alte afectiuni medicale