.
sunt nevoita sa continuii in cel de al 2 lea mesaj. din cauza ca mesajul meu este prea lunga.Dupa iesirea din Spital parca aveam forte noi m am dus la o scoala de Limba germana un mi am facut prietenii, am slabit 40 de kg am ajuns iar la greutatea mea de 60 de kg m am angajat ca vanzatoare totul este mult mai bine nu mai bag in seama nimic din ce zice mama lui sau tatal lui. am hotarat sa ne mutam singuri. dar depresiile au venit din nou mai in forta de data asta. dorm foarte foarte mult nu ma pot trezi nici la baie sa ma duc nu vreau sa manac nu am mai pus gura pe mancare de 2 3 zile traiesc doar cu cafea si tigari. acum marea mea problema este ca nu imi pot urma visul ma simt iar inutila....simt ca imi irosesc talentul imi doresc mult sa ajung protezist unghii intr un salaon si sa pictez pe unchii....dar totul mii se pare foarte greu si sa ridic un pix vointa mea este egal cu 0. am ajuns sa am si frustarii mari am impresia ca sunt foarte urata ca am sanii prea mici parul prea scurt buzele prea mici degetele de la mana strambe ma vad hidoasa...nu stiu cum sa fac sa scap odata de aceste starii si sa duc o viata normala fara sa simt mereu ca imi vine sa plang.... are cineva ceva sfaturi pentru mine va rog? simt ca nu mai suport si am inceput si cu pr meu sa ma comport urat din cauza stariilor mele....
Adauga raspuns
Raspunsuri (2)
Psih. Stefania Budacu
acum 6 ani
Doctorita care te-a tratat a procedat foarte bine. Foarte multe sunt complexate ca au sanii prea mari... Fiecare avem probleme, totul e sa le putem tine in frau. Daca ai probleme de imagine, intra intr-un spital cu sectie de Oncologie - apoi fa-ti o lista de prioritati si de nevoie, si actioneaza in consecinta!
Raspunde
0
Advertisement

Psihoterapeut Roxana Patrascu
acum 6 ani
Depresia este reprezentată de o serie de simptome, cum ar fi pierderea energiei şi a interesului în activităţile zilnice şi în viaţă, tristeţe, pierderea poftei de mâncare şi pierdere în greutate sau invers - creşterea poftei de mâncare, dificultăţi în concentrare, autocritică, sentimente de disperare, dureri fizice, izolarea de ceilalţi, iritare, dificultăţi în luarea deciziilor şi uneori ideaţie suicidară. Multe persoane depresive sunt simultan şi anxioase.
Intervenţia cognitiv‑comportamentală a depresiei este o formă de intervenţie structurată, practică şi foarte eficientă. Această formă de terapie abordează depresia prin identificarea şi disputarea comportamentelor şi a stilurilor de gândire, care cauzează şi menţin depresia. Acest tip de terapie se axează pe gândurile şi comportamentele dumneavoastră actuale. Împreună cu terapeutul, veţi examina modul în care anumite acţiuni, lipsa altor acţiuni pot contribui la starea dumneavoastră de bine şi de rău. Există anumite acţiuni prin efectuarea cărora vă veţi putea simţi mai bine. Împreună cu terapeutul dumneavoastră, veţi examina şi stilurile de gândire negative şi nerealiste care vă fac să fiţi depresiv. Prin intervenţie, veţi putea învăţa cum să gândiţi mai realist şi să vă şi simţiţi bine.
În terapia cognitiv‑comportamentală, împreună cu terapeutul, vă veţi identifica simptomele şi gradul lor de severitate. Veţi fi rugat să completaţi fişe de lucru şi scale standardizate prin care se pot evalua ştiinţific simptomele dumneavoastră.
În cadrul şedinţelor de început, veţi fi rugat să vă stabiliţi anumite scopuri pe care doriţi să le atingeţi – de exemplu, dezvoltarea stimei de sine, îmbunătăţirea stilului de comunicare, reducerea lipsei de speranţă sau a sentimentelor de singurătătate etc.
Împreună cu psihologul, veţi monitoriza progresul în cadrul terapiei, comparând scorurile la evaluările iniţiale cu cele obţinute ulterior, pe măsură ce vă apropiaţi de scopurile stabilite.
Mai multe detalii găsiți accesand acest link (articol):
//sfatulmedicului.ro/Anxietatea-si-fobiile/traieste-fara-anxietate-panica-fobii-stres-sau-depresie_12176
Multă sperantă!