.
Din pacate sufar si eu de aceasta "boala".Sunt permanent intr un stres continuu.Am atacuri de panica foarte dese,nu le mai pot controla,ce sa mai zic de bataile inimii care simt ca o ia la galop.Spre exemplu intru in panica in momentul in care ma aflu intr un spatiu inchis iar atunci se declanseaza aceasta stare de teama irationala.Am probleme de vreo 3 ani.La inceput a fost asa mai usor dar in timp lucrurile au degenerat si am ajuns in acest stadiu la capatul puterilor.Acum un an si jumatate am fost la medic pentru ca m am gandit ca as avea probleme cu inima,,mi s a facut EKG,chiar si un ecograf dar mi s a spus ca nu am probleme cu inima.Mi s a dat atunci anxiar si vagostabil.Cam o perioada de 3 luni a fost totul ok,dar atacurile de panica au reaparut,si tot asa am perioade dinastea care sunt ok 1 luna,iar dupa aceea nu mai sunt.As vrea sa primesc un raspuns sa vad ce as putea face pentru ca simt ca nu mai am nici o speranta.Va multumesc
Adauga raspuns
Raspunsuri (42)
Ema
acum 13 ani
Apelati la un psihoterapeut, acesta va poate ajuta.
Raspunde
0
Advertisement
danyelin
acum 13 ani
Buna.Imi permit sa-ti scriu, pentru ca si eu ma confrunt cu aceste stari.Aceste atacuri se declanseaza insa din diferite motive.In urma cu vreo 15 ani,cand s-au declansat la mine,am fost indrumata sa merg la un psihiatru si asa am facut.Am avut norocul sa intalnesc un medic foarte bun cu ani lungi de experienta si am primit tratamentul cu xanax (cel mai slab) pe o perioada de 6 luni.Am primit o schema a tratamentului si m-am tinut cu rigoare de ea.In urma acestui tratament nu am mai avut probleme timp de vreo 12 ani.Normal ca problemele din viata noastra apar cand nu suntem poate tocmai pregatiti si atunci aceste atacuri se pot declansa.E foarte important sa vorbesti cu un specialist referitor la ce te framanta.Iti sugerez sa mergi la un medic psihiatru si totodata la un psiholog.E foarte important de asemenea sa ai medicatia corecta si in acelasi timp,cineva care sa te invete cum sa-ti controlezi reactiile la ce te sperie.Nu pierde vremea si du-te sa-ti rezolvi aceste stari extrem de tampite,stari care pot fi oarecum tratate.Intre timp,n-ar fi rau sa iei si ceva vitamine.Carentele de calciu si magneziu dau de asemenea stari de acest gen.Ai grija de tine!
Raspunde
0
Petru
acum 13 ani
Multumesc mult de sfaturi.Acum recent am luat magne b6 si Emocalm(medicamente naturiste).O sa incerc sa merg la un psiholog sa rezolv cat mai repede aceasta problema.O zi buna!
Raspunde
0
Adi
acum 10 ani
Ai cumva probleme cu tiroida?
Raspunde
0
danyelin
acum 13 ani
Revin cu o sugestie.Ar fi indicat sa porti in geanta o punga de hartie,iar cand revin aceste atacuri si inima iti bate foarte repede,sa o pui la gura si sa respiri propriu-zis in punga cateva secunde poate un minut.Vei vedea ca bataile inimii revin la normal.Daca vei dori mai multe informatii referitor la asta,pot sa-ti explic mai medical.Faza cu punga e recomandata si de medici sa stii.
Raspunde
0

Psihoterapeut Florentina Bocai
acum 13 ani
Buna ziua ,
E bine ca ai fost la medic ,ca ai urmat un tratament ,dar acestea au ajutat doar corpul tau fizic insa problemele tale sunt de natura psiho-emotiolala si in paralel ,ar fi trebuit sa urmezi cateva sedinte de psihoterapie,pentru ca sunt rezultate excelente in cabinet in astfel de cazuri!
-cine sunt eu ? ce anume s-a intamplat in viata ta acum 3 ani ? cum anume s-a schimbat comportamentul celor din jurul tau de atunci?ce se ascunde in spatele dorintei tale de a controla ?-sunt cateva din intrebarile la care singura te invit sa-ti raspunzi.
PSIHOTERAPIA va insemna pentru tine, autocunoastere si analiza personala pentru ca vei invata sa recunosti si sa-ti numesti propriile emotii si ganduri distructive ,sa-ti cunosti propriul univers interior si prin tehnici de relaxare.
Un psihoterapeut bun te va invata sa regasesti drumul spre sufletul tau,
ajutandu-te sa descoperi comportamente alternative si stiluri de gandire adaptative
pentru astfel de situatii !!
Poate e momentul unui nou Inceput!
Mult succes!