IB

Dr. Ileana Mirela Badiu

Medic primar in Medicina de familie
Is this you? Claim your profile
3 2
2 opinii  |
adauga opinie

Opiniile pacientilor

Utilizator21709810370
8 luni si 23 zile

lipsa de profesionalism, de empatie si de bun simt! sunt asigurat (mai corect spus am fost) din 01.11.2013 pana in 06.03.2024. in mai bine de 10 ani, nu stiu daca am vizitat cabinetul doamnei de mai mult de cinci dati, dintre care doua-trei au fost pentru ca am avut covid si asa erau procedurile in pandemie. in aceasta dimineata, am fost si eu in vizita insa cabinetul era plin de batranei pe care ii stim ca sunt constiinciosi cand vine vorba de vizite medicale si sunt primii la coada, drept urmare mi-am schimbat ora de vizita, aproape de ora 14.00 cand se termina programul. am ajuns cu 20 de minute inainte de inchidere in speranta ca este liber. cum am intrat pe usa, asistenta m-a intrebat daca am programare, caci altfel doamna doctor nu ma poate primi, desi se vedea clar ca nu mai este niciun pacient/ asigurat pe acolo. cu putina insistata am reusit totusi sa intru... fara ca doamna doctor sa se uite bine pe reteta, a inceput sa inventeze tot felul de scuze ca sa nu ia nicio masura legat de reteta mea pentru ca... probabil se grabea sa plece. prima data ca reteta nu are parafa (avea parafa), a doua oara ca reteta nu este pe numele meu (era pe numele partenerei dar era scris negru pe alb pe reteta ca este si pentru partenerul persoanei de pe reteta, caci era un tratament de cuplu), a treia oara ca respectivul tratament nu se subventioneaza pentru barbati, a patra oara ca sunt peste limita de varsta pentru subventie... etc. la insistentele mele a sunat la casa de asigurari... ca sa ceara "o parere". stiam ca in astfel de institutii sunt regulamente, proceduri etc. nu "pareri". dupa ce a primit "o parere", a reusit sa imi dea tratamentul cu subventie, mentionand ca nu este sigura daca il voi si primi de la farmacie. de mentionat ca in timpul insistentlor mele sa se asigure ca poate sau nu sa imi dea tratamentul, a fost atat de deranjata incat... mi-a spus ca nu ma mai vrea ca asigurat la cabinetul dansei si sa imi retrag dosarul, pe care mi l-a si pus in brate. ii multumesc pentru acest lucru pentru ca oricum nu aveam ce sa caut intr-u astfel de cabinet mai ales cand stiu cate dari platesc de atatia ani. probabil ca banii primiti in decursul a aproximativ 10-11 ani de cand sunt pacientul doamnei doctor, au fost prea putini ca sa imi dea pentru prima data o reteta subventionata... de care nu este sigura. sau probabil pentru ca nu a reusit sa ma diagnosticheze corect in 2018? pai sa va spun si in 2018 ce s-a intamplat. din cauza unei evaluari foarte proaste din partea dumneaei, era sa decedez in noiembrie 2018 (aveam 39 de ani). desi aveam toate simptomele de trombo embolism pulmonar (niste cheaguri de sange se plimbau prin mine) si trebuia urgent sa imi fac investigatii suplimentare pentru ca puteam deceda in orice moment... concluzia ei a fost sa iau niste paracetamol si vitamina c. mentionez ca simptomele sunt usor de recunoscut de un cadru medical cu cunostinte medicale decente. am cazut din senin, m-a luat salvarea, am ajuns la urgenta... si noroc cu acea doamna doctor sef de sectie la urgenta si cu doamna doctor cardiolog, am scapat cu viata. sa le dea dumnezeu multa sanatate si ii multumesc ca exista si asemenea oameni. sansa de supravietuire conform unor studii (nu de la vaslui) este de aproximativ 10% cand treci printr-un episod de trombo embolism pulmonar. puteam sa nu trec prin acest chin, sa nu trec prin teroarea ca imi las fetita fara tata... dar "profesionalismul" doamnei doctor badiu m-a dus la aceasta emotie frumoasa, pentru ca este de o calitate mai mult decat indoielnica atat ca profesionist cat si in primul rand ca om!

angelica
13 ani si 1 luni

Numai cuvinte de lauda