Din pacate, experiența mea a fost extrem de dezamagitoare și dureroasa. Am fost la domnul doctor cu bilet de trimitere, pentru a-mi spune ce analize trebuie sa fac. Ulterior m-am intors pentru citirea analizelor. Nu am știut ca și la citirea rezultatelor este obligatoriu sa prezint cardul de sanatate - greșeala care imi aparține și pe care mi-o asum. Totuși, domnul doctor nu mi-a explicat ca exista opțiunea de a plati consultația pe loc, ci mi-a repetat doar ca "nu are ce sa faca", pe un ton superior și cu vizibila plictiseala. A privit peste analize in graba și, abia dupa ce i-am atras eu atenția asupra vitaminei B12 (pe care am facut-o din proprie inițiativa, nu la recomandarea lui), a inceput sa se uite mai atent. Atunci am realizat ca se uita peste analize superficial.M-a intrebat ironic "cine ți-a dat sa faci analizele astea?" și mi-a spus ca sigur am hemoragii oculte, recomandand un test de scaun, deși acest test il facusem deja cu 5 zile inainte. In cabinet mi-a venit sa plang, pentru ca simțeam ca nu sunt ascultata și ca starea mea este tratata cu superficialitate. Domnul doctor ma trimitea la reumatologie, de unde veneam deja cu niște rezultate bune pe partea de reumatologie. I-am explicat ca urmeaza sa plec din țara pentru ca nu locuiesc in Romania și am nevoie urgent de ajutor, insa raspunsul sau a fost un zambet nonșalant și replica: "luați-va o luna concediu in ianuarie și rezolvați atunci daca e așa de important ". Normal ca e imporant, sunt om și ma simt rau și vreau sa ma vad simțindu-ma bine. Am plecat plangand din cabinet, iar cand m-am intors la recepție sa cer recomandarea unui alt doctor, l-am surprins imitandu-ma și vorbind despre mine cu personalul. Consider ca acest comportament este lipsit de empatie și respect și nu ar trebui sa existe in relația medic-pacient. Aceasta este experiența mea personala și am ales sa o impartașesc pentru ca alți pacienți sa știe la ce sa se aștepte.
3 luni si 12 zile
Din pacate, experiența mea a fost extrem de dezamagitoare și dureroasa. Am fost la domnul doctor cu bilet de trimitere, pentru a-mi spune ce analize trebuie sa fac. Ulterior m-am intors pentru citirea analizelor. Nu am știut ca și la citirea rezultatelor este obligatoriu sa prezint cardul de sanatate - greșeala care imi aparține și pe care mi-o asum. Totuși, domnul doctor nu mi-a explicat ca exista opțiunea de a plati consultația pe loc, ci mi-a repetat doar ca "nu are ce sa faca", pe un ton superior și cu vizibila plictiseala. A privit peste analize in graba și, abia dupa ce i-am atras eu atenția asupra vitaminei B12 (pe care am facut-o din proprie inițiativa, nu la recomandarea lui), a inceput sa se uite mai atent. Atunci am realizat ca se uita peste analize superficial.M-a intrebat ironic "cine ți-a dat sa faci analizele astea?" și mi-a spus ca sigur am hemoragii oculte, recomandand un test de scaun, deși acest test il facusem deja cu 5 zile inainte. In cabinet mi-a venit sa plang, pentru ca simțeam ca nu sunt ascultata și ca starea mea este tratata cu superficialitate. Domnul doctor ma trimitea la reumatologie, de unde veneam deja cu niște rezultate bune pe partea de reumatologie. I-am explicat ca urmeaza sa plec din țara pentru ca nu locuiesc in Romania și am nevoie urgent de ajutor, insa raspunsul sau a fost un zambet nonșalant și replica: "luați-va o luna concediu in ianuarie și rezolvați atunci daca e așa de important ". Normal ca e imporant, sunt om și ma simt rau și vreau sa ma vad simțindu-ma bine. Am plecat plangand din cabinet, iar cand m-am intors la recepție sa cer recomandarea unui alt doctor, l-am surprins imitandu-ma și vorbind despre mine cu personalul. Consider ca acest comportament este lipsit de empatie și respect și nu ar trebui sa existe in relația medic-pacient. Aceasta este experiența mea personala și am ales sa o impartașesc pentru ca alți pacienți sa știe la ce sa se aștepte.