In urma unei consultatii fulger , cu un dialog medic-pacient redus la minim, a avut loc o operatie de schimbare cristalin cu rezultate aproape insesizabile, dar si cu o serie de probleme secundare.
dupa 6 luni de scuze : ca asi avea un creier mai greu adaptabil cu noul cristalin, am aflat ca pt a verifica care este cauza acestor efecte secundare trebuie platita o noua consultatie.
regula principala de functionare a clinicii ophtamax este " timpul inseamna bani" iar pacientul devine un procent din cantitatea ce tebuie consultata/operata in ziua respectiva.
doamna furtuna se integreaza perfect in aceasta atmosfera iar rezultatele confirma ca nu ma insel (cel putin in cazul meu)
2 luni si 25 zile
dupa un consult fulger doamna doctora furtuna adriana mi-a recomandat schimbarea lentilelor, am facut lentile noi conform prescriptiei chiar la ei in clinica opthamax, si am constatat ca nu ma pot acomoda cu ele, ac***a ameteli, dureri de cap foarte puternice. am incercat sa ma acomodez cu ochelarii timp de o luna, am fost din nou la clinica opthamax la o alta doctora, care a constatat ca doamna furtuna mi-a gresit dioptriile. dupa discutii mi-au refacut lentilele, doamna furtuna imi daduse 1.25 apropiere, iar cealalta doctora mi-a prescris 0.75. din cauza doamnei furtuna imi puteam agrava problemele de vedere.