.
Framantarile mele sunt cauzate de o problema delicata. Nu e confortabil sa o expun aici, dar in alta parte nu pot cauta ajutor. Iubesc un barbat casatorit, un barbat de care simt ca sunt iubita. Nu va grabiti sa aruncati cu pietre (recunosc ca as fi facut acest lucru inainte sa mi se intample mie), caci nu stiti de ce facem asta, cum sau in ce fel... Ceea ce este de retinut e ca IL IUBESC, IL SIMT si AM NEVOIE DE EL. Ma respecta, ma intelege, ma ajuta sa fiu mai buna. Comunicam. Insa e destul de greu! Sufletul meu a palns cel putin la fel de mult cat s-a bucurat. Din cele spuse de el, relatia cu sotia n-a fost vie niciodata. El simte, traieste, se exprima, vrea, incearca, ea este opusul, astfel ca de muuuulta vreme sunt doar colegi de apartament. Au ramas colegi pentru ca exista un copil caruia amandoi incearca sa-i ofere mediul necesar dezvoltarii armonioase. El incearca sa-si imparta timpul intre noi toti, dar... pentru mine ramane cel mai putin (recunosc, timp putin, insa de calitate). Ei merg in vacante, in excursii, participa la evenimente, se preocupa de bunastarea materiala, eu astept sa treaca toate, ca sa-l vad. Nimeni nu stie cat imi lipseste atunci cand lipseste!!! Acum mai este pe drum un copil; copilul lor, facut din intamplare (zice el). Eu as fi vrut sa fie al nostru, conceput din dragoste (pentru mine, MAREA DRAGOSTE, UNICA IN VIATA), insa el respinge ideea, argumentele fiind legate de conditiile in care ar creste acel copil si de posibilele pretentii/obligatii materiale - voalat aduse in discutie - ce ar putea sa apara in viitorul mai mult sau mai putin apropiat. Asa ca pot sa spun, cu lacrimi in ochi si in suflet: copilul a ramas VISUL MEU NEIMPLINIT! Ma framant tot mai mult si ma intreb: sunt o inadaptata care alege cu inima intr-o lume in care cei mai multi dintre oameni fac alegeri cu creierul? Ce suferinta sa aleg, aceea pe care o traiesc cu el sau pe aceea care ma va chinui cand vom sta departe unul de altul?
Adauga raspuns
Raspunsuri (28)
antoneta142936
acum 10 ani
Eu n-o sa arunc cu pietre ... am trait o poveste asemanatoare cu multi ani in urma. Diferenta a fost ca "al meu" si-a parasit casnicia, dovada ca nu mergea cu adevarat. Nu stiu ce sa te sfatuiesc ... e atat de greu de dat sfaturi in astfel de situatii ... ti-as spune doar sa iei in calcul binele tau ... Parerea mea ... sa incerci sa cunosti si pe altcineva ... poate asa problema se va rezolva.
Raspunde
0
Advertisement

Psihoterapeut Gabriel Pîrvan
acum 10 ani
Buna ziua,
Lidiaionescu, iti inteleg dilema inima-creier. Sa stii ca ele nu se exclud reciproc, ci, dimpotriva,se pot completa armonios. Cateva sedinte de consiliere psihologica ar putea sa te ajute in aceasta directie. De asemenea, ar fi un prilej pentru a gasi raspunsuri si la alte intrebari, ca de exemplu:
-de ce ai tendinta sa alegi mai mult cu inima ?:
-de ce eviti sa asculti mai mult si vocea ratiunii ?;
-in ce consta pentru tine idealul marital ?;
-cum gandesc si cum simt barbatii ?;
-cum poti comunica eficient cu persoanele de sex opus ?
-care este tipul tau de personalitate ?
-cu ce tip de personalitate masculina ai fi compatibila?.
Raspunsurile la aceste intrebari te vor ajuta sa iei decizii mai bune in viata.
Daca ai si alte intrebari poti sa-mi scrii, dar si sa citesti aici:
http://www.psihoutil.ro/consilierea-cuplului/comunicare/
http://www.psihoutil.ro/bine-ati-venit/psihoterapia-online/
O zi placuta!
Telefon: 0764.443.184
E-mail: [email protected]
Website: www.psihoutil.ro