.
Casnicia mea incepe sa devina usor usor un chin. Asta se intampla de cand a inceput sotia sa se ingrase enorm si nici macar nu-i pasa deoarece am incercat sa vorbim despre asta.
Ca persona o iubesc dar ca partener sexual am inceput sa o urasc. Numai cand aud ca vrea ceva intim deja imi strica toata ziua deoarece nu o mai fac demult din placere pentru ca nu mai are pic de feminitate in aspectul ei.
Va rog un sfat. Ce sa fac? In mine se duce zilnic o lupta intre iubirea pentru ea doar ca persona si ura si repulsia ca partener sexual.
Adauga raspuns
Raspunsuri (90)
Iuli
acum 13 ani
Tu ce ai facut pt ca ea sa slabeasca? Cum o ajuti in acest sens? Cum o sprijini?
Raspunde
0
Advertisement
amarat
acum 13 ani
Suntem impreuna de 5 ani si i-am facut toate mofturile posibile.
Nu am tipat niciodata la ea, nu am fost badaran etc.
Mai demult o deranja ca iesem si eu o data pe luna cu prietenii la o bere...si am renuntat pana si la asta.
Raspunde
0
Filipa
acum 13 ani
Asta-i greseala pe care o fac multe femei. Se pastreaza slabute pana se marita, tin cure de slabire, se ingrijesc si-apoi, cand se marita, renunta sa mai aiba grija de ele. Nu se gandesc ca, atunci cand se casatoreste o persoana, face acest lucru pt ca si-a gasit persoana care-i place si din punct de vedere fizic(pe langa altele). Am cunoscut femei care, odata maritate, spun ca si-au vazut visul cu ochii si renunta la orice cochetarie. Sa fii barbat sau femeie, sa te casatoresti cu o persoana slabuta, ca asta-i modelul de femeie/barbat care-ti place si dupa un an sau doi sa te trezesti in pat cu ditamai balena, e un lucru nu tocmai placut. Te inteleg in problema ta, dar nu spui daca ati discutat despre aceasta problema, daca i-ai spus ceea ce simti referitor la problema ingrasarii ei. Sotii trebuie sa comunice, sa-si spuna ceea ce simt. Poti sa-i spui cu sinceritate ca o iubesti mult dar ca, de cand s-a ingrasat, nu te mai atrage atat de mult ca inainte. Poti s-o ajuti sa tina o cura de slabire, sa-i cumperi un abonament la o sala de gimnastica/fitnes. Dar vorbeste-i ferm, spune-i ca ati putea ajunge chiar la despartire daca nu-si controleaza greutatea. Pana la urma nu te poate obliga sa-ti placa.
P.S Spui ca i-ai facut toate mofturile, nu cumva si pe cele culinare? Nu cumva ai incurajat-o sa manance mult?
Raspunde
0
awdi
acum 7 ani
aaaamm, 1st. ma bucur ca dau si de fete pe aici, sincer, ca chiar vreau sa o fac pe a mea sa slabeasca, iar Filipa, ai dreptate, multe fac asa si nu inteleg d c nu se disciplineaza in continuare. Zau am nevoie de niste ideei bune, iam facut abo la sala, pff, a fost 1 data, ok, am inteles ca avea programul aiurea, ok, DAR, ea a si spus ca se apuca dupa ce intra in programul normal, bun, intra in programul normal, 1 sapta. de la 13 si una de la 6 dimi, dupa ce a intrat, a venit 1 singura data la jogging cu mine si dupa nimica, a tinut si KETO cura, nimica, eu nu am nevoie de sala, o am acasa, cum vine vorba, si ma vede zilnic ca fac min.1 ora sport si se uita la mine; ce spui de asta, aici am nevoie de HELP!!!! nu am fost absurd deloc cu ea si nici McD sau KFC nu folosim, ok, mint, 1 data poate ea la 2-3 luni si si aia numa ca suntem in oras si nu am apucat sa mancam dar nici nu se socotesc alea si nu e regula 1 la 2-3 luni, aiurea gen.
nu avem inele pe degete inca, ioooooi si cat viseaza la ele, numai ca nu pot sa ma imi dau "auto-gol" ; daca ma las pacalit si ma duce cu zaharelul, oi luao de nevasta dar sunt sigur ca e la 40-45 incep cu escorte Thai massage, Puf si alea alea, alti bani alta distractie inloc sa stric bani pe ea si sa ma distrez cu ea
HELP!!!!!! am nevoie de ideei BUNE rau, pretty please
Raspunde
0
alina
acum 13 ani
Cel mai bine ii spui ce simti si ce crezi. Spune-i ca esti alaturi de ea si ca o sprijini in atingerea unei greutati sanatoase si pentru ea. Depinde iarasi de cauzele ingrasarii.
Daca te ajuta cu ceva, am trait si eu ceva asemanator: el si-a neglijat greutatea si relatia noastra s-a dus pe apa sambetei.
Raspunde
0
ochi negri
acum 13 ani
Ar fi bine sa gasesti un fel e-ai spune nu chiar direct,mai mult sa-i sugerezi ca kilogramele in plus pot fi nocive pe mai multe planuri,sau sa-i spui ca ti-e dor de cea care era ea candva.Daca esti prea direct risti sa pari grosolan si nu cred ca ar fi indicat.Poate nici ea nu e multumita de cum arata dar nu stie ce sa faca sau poate e prea comoda..E un subiect delicat,desi pare simplu.Ea trebuie sa constientizeze singura sau ajutata ca femeia trebuie sa fie femeie,dar nu poti sa-i spui ca iti poti gasi pe alta daca nu slabeste.In felul acesta o vei face sa sufere si nu-i sigur ca va fi mai motivata sa faca ceva pentru ea si implicit pentru tine.
Raspunde
0
amarat
acum 13 ani
Credeti-ma ca am dscutat cu ea de multe ori, mai pe ocolite ca nu vroiam sa o jicnesc. Prima oara i-am explicat cat de rau este pentru sanatate sa ai multe kg in plus dar nu a mers. Dupa care de mai multe ori i-am spus ca tin la ea, ca este frumoasa dar s-a ingrasat prea mult si de asta incepem sa ne vedem din ce in ce mai rar in pat, la care ea a confirmat si a zis ca o sa slabeasca ...dar minunea a tinut exact doua zile. Si tot asa pana cand am ajuns in situatia sa nu mai fecem sex cu lunile cu toate ca ea ar vrea zilnic, dar pur si simplu nu pot sa o fac asa des pentru ca nu ma mai atrage deloc, iar cand o fac o fac doar pentru ea. Au trecut doi ani si credeti-ma ca m-am saturat tot sa-i explic ce se intampla intre noi iar ei sa nu-i pese. Acum cat suntem tineri si sunt cei mai frumosi ani noi ii irosim. Chiar nu inteleg de ce isi bate joc de corpul ei si de frumosetea tineretii. E groaznic sa fie cineva in situatia mea. Am ajuns sa nu ma mai pot concetra la serviciu, sa fiu nervos toata ziua, sa fumez ca un turc si sa ma uit cu regret (mila pentru mine) cum partenerele altora sunt suple si ingrijite.
Ceea ce ma deranjeaza si mai tare este ca recunoaste ca fac orice pentru ea dar ea nu face nimic pentru mine. Paharul sa cam umplut si sincer nu stiu cate picaturi mai trebuie pana sa cer un divort si sa plec in lume.
Raspunde
0
amarat
acum 13 ani
Filipa nu am incurajat-o sa manace mult. Ea se ingrasa ca nu face miscare deloc(prefera sa stea la calculator) si mananca munti de dulciuri. Dulce eu nu mananc de felul meu.
Raspunde
0
alina
acum 13 ani
Vorbeste cu ea, din suflet. Degeaba ne tot dam noi cu parerea aici ca mai eficient ar fi sa vorbesti cu ea din nou. Uita-te in ochii ei cand ii spui ce ai de spus. Nu fi strain in relatia voastra. Daca si ea se acopera de ''munti de dulciuri'' inseamna ca si pe ea cel putin o framanta ceva. Vorbiti din suflet unul cu celalalt si nu va mintiti. De voi depinde totul. Succes si curaj!
Raspunde
0

Psih. Claudia Popa
acum 13 ani
Stimate domn,
Una din abordarile la care puteti apela este dificila dar totodata si cea mai eficienta si anume aceea de a discuta cu sotia dumneavoastra foarte serios, sa ii explicati prin ce treceti dumneavoastra si sa ii spuneti si despre eventualele consecinte, si anume divortul de care ati precizat mai sus dar sa o rugati si sa va justifice comportamnetul ei. Apoi ar fi indicat sa va prezentati la terapeie de cuplu deoarece, dupa cum a precizat si doamna de mai sus, daca se ingroapa in munti de dulciuri cu siguranta compenseaza o lipsa.