.
Buna ! Am și eu o problema , am o relație de 3 anii cu un om cu 20 de anii mai mare decât mine , el a mai fost căsătorit și are și copii , de 2 anii ne-am mutat împreuna , in tot timpul acesta am fost de f multe ori plecată de la el și dupaia ma reintorceam de fiecare data , pentru ca nu puteam sta fără el , chestia este ca ma plictisesc f repede , nu pot sa ma acomodez la gândul ca am devenit ca și o familie , de fiecare data când dau de greu pur și simplu fug , nu pot sa fac fata provocărilor .... îmi doresc f mult și un copil dar ma sperie gândul ca poate am sa rămân singura ... el ma iubește mult , mi-a demonstrat asta de f multe ori , dar ii este și lui frica ca eu îl las mereu când ii este lumea mai draga ... deși eu nu îmi doresc asta ... cum as putea sa fiu și eu mai intelegatoare , mai stabilă in relația asta ??? Nu îmi găsesc liniștea nicicum , nici cu el dar nici fără el 😞😞
Adauga raspuns
Raspunsuri (3)
Psih. Stefania Budacu
acum 6 ani
Buna seara! Adreseaza-te unui psihoterapeut specializat in psihoterapie cognitiv-comportamentala - te va ajuta sa te cunosti mai bine!
Succes!
Raspunde
1
Advertisement
Dr. Frunza Mihaela
acum 6 ani
Buna seara ,
Imi pare rau pentru ca nu te simti stabila si linistita in aceasta relatie si in acelasi timp ma bucur si te felicit pentru stii ce vrei: stabilitate, intelegere, liniste.
Vreau sa iti raspunszi la cateva intrebari:
Ce iti ofera relatia cu un barbat mai mare cu 20 de ani? Ce va adus impreuna?
ce anume te plictiseste?
Ce provocari ai cand fugi?
ce pot sa iti recomand ..: raspunde la intrebari intr-un jurnal si
Hai sa lucram impreuna ! Mi ar face o deosebita placere!
iti ofer prima sedinta gratuita sa descoperim impreuna daca rezonam , daca poti sa te deschizi si desigur cat de implicata esti pentru a avea o relatie stabila si linistita!
o noapte linistita!
dr. Mihaela Frunza
psihoterapeut si life coach
psihoterapeut Mihaela Frunza
Tel 0767798359
Raspunde
0

Psihoterapeut Roxana Patrascu
acum 6 ani
Odată cu primii paşi făcuţi în viaţă, cunoaşterea de sine devine un proces continuu, însă nu este suficientă doar înaintarea în vârstă pentru o bună cunoaştere a propriei persoane.
Cunoaşterea de sine se realizează în cadrul societăţii, prima oară în cadrul familiei, apoi în colectiv, în cadrul şcolii, prin interacţiunea cu ceilalţi.
În procesul sinuos şi complicat de autocunoaştere, presărat cu blocaje, distorsiunui şi inhibiţii, putem, totuşi, afla informaţii deosebit de utile despre noi înşine, ca, de exemplu:
care sunt calităţile şi defectele noastre, dar şi resursele şi posibilităţile de realizare;
în ce constă unicitatea noastră ca fiinţă umană;
ce talente, aptitudini şi abilităţi manifestăm;
sentimentele predominante faţă de noi înşine;
cât de multă încredere avem în forţele prorii;
interesele şi sistemul de valori care ne motivează;
cum reacţionăm în situaţii stresante;
prin ce se caracterizează dinamica noastră afectivă;
căt de influenţi suntem în relaţiile sociale etc.
Dar de ce să ne cunoaştem pe noi înşine, la ce ne foloseşte? O bună cunoaştere a felului în care reacţionăm la diferite evenimente şi situaţii, a felului cum ne comporăm în diferite medii sociale, a lucrurilor care ne atrag şi ne pasionează ne ajută:
să avem o viaţă mai fericită;
să ştim ce profesie corespunde personalităţii noastre;
să ne alegem un partener de cuplu potrivit;
să ştim ce activităţi ne relaxează;
să ne integrăm mai bine in societate etc..
Pentru programări online, la cabinet sau mai multe informaţii, mă puteţi contacta aici sau pe mail-ul personal.