.
buna ziua, vreau sa imi spun si eu povestea mea .Am 23 ani,ma numesc Alin.Totul a inceput anul trecut in vara ,cand nu am intrat in licenta din cauza unei restante,desi eram suparat tineam in mine.Pe langa asta in luna iulie lucram destul de mult de la ora 9 pana la 11 seara ,nu prea mancam , odihna foarte putina cam 4-5 ore pe noapte.In data de 5 august noaptea pe la 3 m-am trezit brusc cu palpitatii lipsa de aer (deci atatc de panica)am ajuns la urgenta rezultat= tensiune ok, glicemie ok, EKG ok ,mi sa dat o jumatate de calmant si am fost trimis acasa.Toul a fost ok cam 4 zile pana cand am facut un nou atac de panica si de atunci a inceput calvarul timp de 3 saptamani aveam frica ca o sa mor, lipsit de energie, parca visam mereu,tremur,ameteala, nu puteam sa dorm noaptea, ganduri urate,cosmaruri nu am mancat nimic timp de 2 saptamani .Am facut toate analizele de sange totul a iesit in limitele normale adica perfecte.Mi sa spus sa evit stresul ,sa nu ma mai sperii ca totul e ok, tratament am luat natural, ceaiuri anti stres, spirulina. magne b6, stresclin.Din luna octombrie am inceput sa imi revin deci usor usor a fost mai bine si acum sunt mai bine adica am doua zile bune una rea,ce inseamna rea( am un tremur, oarecum anxietate + ganduri de frica ) In luna martie am fost si la psihiatru care cred eu ca ma tratat ca pe un caine ,deoarece nici nu am intret bine in cabinet si el in scria reteta (alprozam,paroxetine,pramistar)dar nu am luat nici una din ele deoarece am o retinere de calmante si felul in care ma tratat acest medic nu mi-a dat incredere.Acum eu ma simnt bine dar am momente cand pic pur si simplu in frica aceasta ca o sa mor, ma simnt slabit ,am un tremur si parca visez si astept sa ma trezesc din acest vis urat, momentele sunt cam 2-3 zile pe saptamana iar celelalte ma simnt ok dar stau cu frica sa nu mi se faca iar rau ...am observat ca zilele cand nu ma simnt bine sunt acelea cand noaptea nu ma odihnesc bine.sau cand visez mai urat.
cer ajutor si sfaturi specialistilor, sau celor care au scapat oarecum de acesta problema.multumesc
Adauga raspuns
Raspunsuri (34)

Psiholog Liliana Puchea
acum 12 ani
Buna ziua
Din ceea ce descrii arata in mare viata aproape de 10 luni sta sub semnul simptomelor atacului de panica sau a lipsei acestora si posibilitatea revenirii lor
Ce vreau sa spun este ca ceea ce acuzi tu poate fi tratat prin psihoterapie si ca din ceea ce ai descris cel putin de 10 luni la nivel inconstient este ceva ce atrage atentia prin ceea ce simti
Este usor de spus:" nu te mai stresa sau gindeste mai optimist sau bea nu stiu ce ceai...." daca in acel moment nu sunt resurse necesare pentru asta, tocmai pentru ca ele sunt investite in altceva
A ignora sau a ne preface ca nu este nu inseamna si ca nu exista
Poate ca de aceea si visele exprima intr-un fel ceea ce inconstientul incearca sa spuna
Psihoterapia tocmai acestor lucruri se adreseaza: adica a vedea care este cauza si de a accesa resurse interioare de vindecare
Liliana Puchea
Psihoterapie
Consiliere psihologica
Telefon 0722207760
Adresa cabinet Bucuresti, Bdul Natiunile Unite, nr.8, bl.104, sc.5, et.4, ap, 96
http://cabinetdepsihologiepuchealiliana.blogspot.com