.
Buna...as vrea sa stiu daca ma puteti ajuta si pe mine cu ceva ....de la un timp am devenit foarte nervoasa,sunt cls 12 uneori simt ca nu fac fata sresului,nu ma mai sufar nici pe mine,am devenit foarte ganditoare si de multe ori raman pe ganduri pirduta.....credeti ca ma puteti ajuta sa-mi data si mie un sfat?
Adauga raspuns
Raspunsuri (6)
viitorul nostru
acum 13 ani
Pentru ca nu sti ce vrei...Evita mizeriile lumii si cauta-ti menirea; lectura, arta, sport, etc, vei fi altcineva.
Raspunde
0
Advertisement
viitorul meu
acum 13 ani
referitor la viitorul meu ce credeti ca ar fi bine sa fac:
sa traiesc langa un baiat pe care nu il iubesc atat de mult dar stau mai mult din cauza parintilor,si mai ales pentru ca ii respect foarte mult familia si a prins in credere in mine.sau sa stau langa un baiat pe care il iubesc foarte mult desi il cunosc doar de cateva luni dar care imi este intrezis sa vb cu el?
Raspunde
0
veronika
acum 12 ani
ma voi starui
Raspunde
0

Psiholog Liliana Puchea
acum 13 ani
Buna seara
Clasa 12-a reprezinta nu numai din punct de vedere al scolaritatii un punct terminus dar si un nou inceput
Dar si din punct de vedere al dezvoltarii este acelasi lucru
Nu degeaba spunem majorat
Este un "prag de trecere" catre o alta etapa din viata
Este normal sa nu ne fie chiar foarte bine pentru ca, din anumite puncte de vedere putem sa asemanam asta cu "o furtuna"
Deabia dupa aceea lucrurile se mai aseaza un pic adica, drumul va fi mai clar conturat decit este acum.
Nu? Dupa bacalaureat urmeaza facultatea sau nu sau cine stie? Toate astea sunt extrem de solicitante
Intr-un fel este normal ce se intimpla
Apoi mai este si starea de tensiune in fata acestor provocari cu care trebuie sa te adaptezi din mers
Poti evita sau diminua ce simti incercind sa gasesti sau sa faci si ce iti place, sa incerci si sa te odihnesti si sa iti gasesti un program echilibrat care sa imbine munca cu recreerea
Sau poti vorbi cu o prietena apropiata despre asta
Ai sa vezi ca si ea trece prin asta daca este de aceeasi virsta cu tine
Iti doresc sa iti fie bine si sa treci cit mai repede peste asta
Liliana Puchea
Consiliere Psihologica, MS
Tel 0722 207 760
Adresa cabinet : Bucuresti, str. Academiei, nr 7-9 , et.1, cam 21-22
psihoterapiecabinet.com.ro