.
Am dat de curand admitere la facultate si am intrat la doua facultati la buget:la ase-facultatea de management si administratie publica si la facultatea de franceza.Pana la urma am ales ase-ul,la insistentele fratelui meu care invata si el acolo si m-a convins ca as avea mai multe posibilitati si ca ma poate ajuta.Acum nu stiu ce sa mai cred ac***a in vedere concedierile din ultimul timp in acest domeniu si traiesc cu spaima ca voi face facultatea degeaba,ca nu-mi va place si ca as fi trebuit sa aleg franceza la care ma descurcam mai bine.Nu reusesc sa scap de aceste ganduri oricat as incerca.Mama spune ca situatia in acest domeniu s-ar putea schimba in urmatorii ani si ma incurajeaza ,dar eu nu sunt asa sigura.Am impresia ca voi renunta la aceasta facultate si ca voi da admitere din nou la facultatea de franceza.va rog,ajutati-ma cu un sfat.
Adauga raspuns
Raspunsuri (6)
master
acum 13 ani
salut. parerea mea este sa ramai la aceasta facultate. franceza o poti invata si aici in cardul orelor de curs. poti sa faci destule materii in aceasta limba. cunosc pe cineva care a intrat la aceasta facultate iar dupa terminarea ei a ajuns sa lucreze la b.r.d in Franta.
Raspunde
0
Advertisement

Psihoterapeut Laura Ciocoiu
acum 13 ani
Draga Liliana,
Daca ai suficienta incredere in tine ca sa faci ceea ce simti, fa ceea ce doresti si simti tu ca-ti face bine. Atunci cand iei o decizie, e important ca sa-ti asumi si responsabilitatea ei, adica ceea ce urmeaza dupa luarea deciziei, consecintele, le accepti, indiferent daca lucrurile merg in directia in care te-ai asteptat sau nu.
Daca lucrurile merg acum intr-o directie mai putin "optimista" ( disponibilizari, somaj etc) asta nu inseamna ca atunci cand vei termina tu facultatea vor ramane la fel..
Lucrurile se schimba, noi evoluam, viata nu ramane la fel... Singura certitudine in ziua de azi este schimbarea..
Numai bine iti doresc !