.
Buna ziua! Ma numesc Statie Andrei si am 16 ani,de aproape un an uit foarte repede cea ce fac sau cea ce invat,imi aduc aminte lucruri de demult destul de bine ,dar uit lucrurile facute acum 1 an sau de cateva ore zile saptamani,memorez repede dar uit la fel de repede,ma doare capul cam 2 ori pe saptamana si cateodata am perioade in care imi apare ca o convorbire sau imagine in minte si mi se face ameteala ,de cele mai multe ori cand fac baie pe cap,ma gandesc sa nu am o problema,din aceasta cauza am note mai mici si parinti cred ca din cauza ca nu invat,si nu ma cred cand le spun ca uit repede si ca ma doare capul sau altceva,imi este foarte teama doarece imi afecteaza viata si la fel si situatia scolara,tind sa mentionez ca nu profit de acest lucru sa nu invat,invat dar pana a doua zi uit.Daca puteti raspundeti la id:[email protected]
VA MUTUMESC!
Adauga raspuns
Raspunsuri (6)

Psih. Roxana Olaru
acum 12 ani
Buna ziua,
Va recomand sa incercati sa vorbiti cu parintii dvs si sa ii rugati sa mergeti sa faceti niste investigatii clinice mai amanuntite. Vorbiti-le despre starea dvs si despre temerile pe care le aveti.
Va mai recomand sa incercati sa renuntati la tigari, sucuri ce au concentrat crescut de cofeina, alcool, droguri (legale sau ilegale) si alte substante ce presupun supraexcitarea nervoasa. Aceste au ca rezultat si astfel de reactii adverse. Nu stiu daca consumati sau nu, dar am preferat sa va vorbesc de ele.
Incercati sa faceti sport si sa aveti o alimentatie bazata pe fructe si legume proapete si sa consumati multa apa. De asemenea, incercati sa dormiti in jur de 8 ore (nu peste 9 si nu sub 7).
Va doresc mult succes,