.
am un baiat de 13 ani clasa 7 l-am mutat la o alta scoala deoarece la vechea scoala avea un comportament neadecvat [ obraznic cu profesorii, inclusiv a rupt o usa, neatent la ore si distragea atentia colegilor, si multe altele] la scoala noua este de un semestru si lipseste de la ore nu vrea sa invete, minte si ne reproseaza dece a fost mutat la scoala noua. ne ameninta cu plecarea de acasa. CE AR TREBUI SA FACEM
Adauga raspuns
Raspunsuri (6)
ietf
acum 12 ani
Ai incercat sa fii blanda cu el, sa vorbesti ca unui prieten? Poate ceva il supara si se descarca asa.. poate este doar o etapa din adolescenta cand trebuie sa fii mai aproape de el, i-al in brate, magaiel, spune-i ca-l iubesti si ca impreuna veti reusi.
Nu lua masuri drastice, o sa-l inraiesti.
Raspunde
0
Advertisement

Psih. Ulmeanu Lelia-Camelia
acum 12 ani
Buna ziua,
Cand au inceput toate aceste probleme!?,...mai are frati, surori!?,...
Din descrierea facuta de dvs, reiese ca scopul comportamentului sau este de a va atrage atentia, si reuseste, chiar foarte bine,...va tine ocupati, atat pe dvs. parintii cat si pe profesori, colegi!
Puteti spune trei calitati pozitive, pe care credeti ca le are fiul dvs!??
Nimeni nu poate schimba istoria personala a unui om, dar se pot modifica intentiile comportamentului neadecvat, si asta cu ajutorul psihoterapiei, daca persoana este de acord!
Este necesar sa inteleaga de ce face asta!