.
Buna seara/ ziua,
Pentru a va face o idee de ce cred ca e ceva mai mult decat o simpla temere: am crescut fara tata, el ne-a parasit (pe mine si pe sora mea mai mica), la varste foarte fragede... cred ca aveam undeva la 2 anisori cand ai mei s-au despartit... am crescut alaturi de mama, care s-a straduit din rasputeri sa ne ofere tot ce e mai bun, sa nu ne lipseasca nimic (app. acum am 26 ani). Am avut mai multe relatii, dar am ajuns sa tot fiu parasita, chiar daca nu greseam; ma rog, greseam ca puneam perea repede suflet si imi doream sa mearga aceea relatie, in asa fel incat ma umileam si plangeam la telefon sa nu fiu parasita, desi in prealabil eram si inselata de respectivul... nu aveam pic de demnitate, si nici nu ceream prea multe in relatie, decat sa isi petreaca timp cu mine, sa ma simnt iubita, dorita (da... poate ceream cam mult, ac***a in vedere ca, e evident: niciunul din ei nu isi dorea asta... :)... )
Acum sunt implicata intr-o alta relatie, de vre-o jumatate de an... E cam tot ce imi doresc, si imi dau seama ca ma iubeste, insa in momentul in care face lucruri fara mine, sau nu imi ia in seama rugamintile, simnt ca innebunesc! Il iubesc enorm, dar simnt ca ma paraseste defiecaredata cand nu sunt inclusa in planurile sale. Am tot vorbit cu el, si stie ce simnt in legatura cu treaba asta, insa asa e el, mai libertin...
Ce sa fac?! IMI E TEAMA SA NU IL PIERD tocmai din cauza fobiei mele excesive! Ne certam destul de des pe tot felul de nimicuri: ca a preferat sa se joace pe pc in loc sa stea cu mine, ca isi face planuri cu prietenii (eu nefiind inclusa in plan), ca prefera sa fie cu ei prin cluburi decat cu mine...
El nu neaga ca greseste, dar totodata isi doreste si libertatea asta pe care eu nu o inteleg... Eu il vreau cat mai mult in preajma mea, lui pare sa ii fie bine si fara mine...
Cum trec peste starea de singuratate cand el nu e langa mine? Cum sa nu mai fiu geloasa pe iesirile sale fara mine?
Adauga raspuns
Raspunsuri (7)

Psih. Roxana Olaru
acum 10 ani
Buna ziua,
In cuplu este sanatos ca cei doi parteneri sa isi petreaca si ceva timp departe unul de celalalt. Altfel, cum ar putea sa apara senzatia de dor? Din ceea ce descrieti dvs se pare ca aveti tendinta de adeveni dependenta de partener si, in timp, puteti sa ajungeti sa il ingraditi atat de mult incat se va simti sufocat. Este extrem de important sa incepeti sa invatati cum sa aveti o relatie si cu propria persoana, sa va simtiti bine si cu dvs, sa invatati sa va petreceti timpul si altfel.
Prin psihoterapie puteti sa invatati ceea ce v-am spus mai sus. Dureaza, dar cred ca merita efortul pentru ca rezultatul este o viata mai linistita si veti avea si un sentiment de securitate care va veni din interiorul dvs si nu de la cei din jur.
Daca sunteti din Bucuresti ma puteti contacta cu incredere.