.
sotul meu este o fire calma dar cand este enervat fae urat tare nu vrea sa recunoasca ca are o problema eu cand sunt nervoasa mai iau cate un extraveral sa ma linistesc el nu vrea spune ca el nu are nimik mama lui a fost internata la spital pt depresie fratele lui are pb dar el nu vrea sa recunoasca ultima criza de nervi a spart ventilatorul in mine nu da dar sparge lucruri ajutatima ce sa fac va rog?
Adauga raspuns
Raspunsuri (2)
Radita
acum 12 ani
Deocamdata nu da in tine, dar ....Ar trebui sa-l convingi sa mearga la psiholog/psihiatru.
Raspunde
0
Advertisement

Psih. Marcu Ioana-Corina
acum 12 ani
Buna ziua,
Inteleg ca sotul dvs.in ciuda firii sale aparent calme, prezinta anumite iesiri nervoase care va ingrijoreaza.
Se pare ca agresivitatea sa incepe sa se manifeste, si nu in cele mai fericite modalitati. In plus, faptul ca exista anumite probleme psihiatrice in familie indica o crestere a riscului ca si acesta sa se confrunte cu astfel de probleme. Iar manifestarile sale par sa confirme acest lucru.
Va recomand sa incercati sa il convingeti sa mearga la un specialist in psihologie pentru a descoperi sursa acestei furii si pentru a invata sa isi gestioneze si sa isi canalizeze eficient furia si agresivitatea.
De asemenea, cred ca si dvs. aveti nevoie de suport si ajutor specializat pentru a gestiona propriile trairi fata de comportamentul sotului dvs. dar si relatia de cuplu.
Multa sanatate!