.
Am 35 de ani si nu am prietena.Nu stiu sa vorbesc cu o fata sa nu vada ca sunt disperat. nu am nici prieteni si nici nu vreau. Am facut liceu de baieti si nu am trecut prin etapele firesti de prietenie cu o fata .Acum ma uit dupa adolescence dar stiu ca e inutil.
am avut multe sanse dar nu am facut nici un pas frica de respingere. fetele de varsta mea sunt mature si ma intimideaza. Stiu ca nu sunt maturizat si din ce am citit am personalitate evitanta. Parintii sunt despartiti si fratele nu are prietena, dar nu pare afectat desi are 34ani si e sociabil .Tata ma uraste si ma jignste permanent in public Eu de multi ani sufar continuu si am trecut prin frustrare deznadejde disperare etc.
stiu ca lipsa de afectiune si mangaiere duce la probleme psihice. poate ca nu am exprimare coerenta dar nu sunt obisnuit sa vorbesc despre mine.multumesc!
Adauga raspuns
Raspunsuri (9)
Psiholog Liliana Puchea
acum 11 ani
Buna ziua
Un proces psihoterapeutic va poate ajuta sa rezolvati problemele care acum va impiedica sa aveti o viata asa cum va doriti
Nu spun ca este usor insa sanse sunt
Liliana Puchea
Psihoterapie
Consiliere psihologica
Telefon 0722207760
Adresa cabinet Bucuresti, Bdul Natiunile Unite, nr.8, bl.104, sc.5, et.4, ap, 96
http://cabinetdepsihologiepuchealiliana.blogspot.com
Raspunde
0
Advertisement
Liviu
acum 11 ani
resio a scris: "... nu... Nu... nu... sunt disperat. nu... nici nu vreau... nu..."
R: OK. Nimic nu trebuie cu necesitate.
resio a scris: "... nu... nici... frica de respingere... nu... nu... nu... eu de multi ani sufar continuu si am trecut prin frustrare deznadejde disperare etc."
R: Te inteleg. Si totusi, chiar "continuu"!?
resio a scris: "... poate ca nu... nu sunt obisnuit sa vorbesc despre mine.multumesc!"
R: OK. Acum am citit cu atentie tot ce ai scris aici. Si am incercat eu sa imaginez un fel de dialog... Vezi si tu ce a iesit :) Iti multumesc, pentru intelegere!
Raspunde
0
eva40
acum 11 ani
poate o femeie matura te poate ajuta,ai incredere in tine si nu mai apleca urechea la jignirile tatalui tau.Fi barbat,nu te vaita.Invata sa zambesti:) tu esti terapeutul tau.Daca-ni dai un mail,iti trimit ceva care te scoate din amorteala.Scrie-mi aici
***@yahoo.com
Raspunde
0
Lia
acum 11 ani
Orice are un inceput. Tu trebuie sa stii care este valoarea ta si asta sa conteze mai mult decit cuvintele umilitoare ale tatalui. Acum nu mai esti copil. Esti propriul tau stapin. Incearca sa-l privesi cu indulgenta macar pentru virsta lui si pentru ca este un om slab.Un om puternic este si generos si indulgent.
Daca iti place o fata intr-adevar , uita-te la ea frumos, chiar daca ai emotie in glas, incearca, uneori emotia este reciproca. Sunt oameni care si-ar dori mult sa mai simta emotia.
Mie mi-ar fi placut sa cunosc un om ca tine. Succes!
Raspunde
0
Liviu
acum 11 ani
Lia a scris: "Orice are un inceput"
Intr-adevar, asa este: nimic nu e mai greu decat un nou inceput; insa chiar si cel mai lung drum incepe cu un singur pas :)
Raspunde
0
peculiar
acum 11 ani
pleaca de la tactu!!!
Raspunde
0
Sigismund
acum 11 ani
Acceseaza pe acest site utilizatorul gabriela10899046 (fara pauza intre litere si cifre) din partea dreapta a paginii, sus in casuta de "cautare in site" si alege intrebarea "depresie, anxietate, atacuri de panica". Are 355 raspunsuri.
Si nu te teme; ce-i a tau e pus de-o parte.
Raspunde
0

Psih. Gabriela Miu
acum 11 ani
Buna, este foarte dificil de acceptat pentru copil faptul ca un parinte nu il vrea, nu il valorizeaza, in plus, in asemenea situatii, nu exista un model masculin de urmat si toate acestea evident ca afecteaza viata de adult. Probabil ca nu ai fost invatat cum sa interactionezi cu fetele, nu ai avut niciodata un sfat in acest sens si urmarile sa vad acum. Demersul pe care ar trebui sa il faci, impreuna cu un psihoterapeut de orientare psihanalitica, este de a `repara` aceste neajunsuri, de a merge inapoi in timp ( impreuna cu terapeutul), acolo unde cei din jurul tau te-au ranit, te-au dezamagit si nu ti-au fost suficienti. Este vorba despre o terapie de lunga durata, poate ani de zile, insa numai asa cred eu ca te poti `ridica` din singuratate. Mult succes. Psih Gabriela Miu.