.
cum prucedati cand partenerul vrea iar voi nu ....aveti chef in momentul acela,iar refuzul vostru naste discutii.Cum sa-l fac sa inteleaga ca lipsa mea de chef(uneori) nu are nici o legatura cu:
==existenta altcuiva
==faptul ca nu ma mai atrage
==lezarea orgoliului sau
Precizez ca sunt casatorita de 15 ani,sunt parte activa( in 95% din contactele sexuale) in relatia cu sotul.Am 40 ani(el 45) si o viata sexuala activa(zic eu ,pt varsta si anii de casnicie).
Adauga raspuns
Raspunsuri (18)
el
acum 14 ani
un nu din partea femeii poate naste destule controverse in mintea unui barbat.depinde daca este un "nu" cand si cand sau un "nu"pe o perioada mai lunga de timp."nu-ul" pe termen lung intr-o casnicie de 15 ani bazata pe incredere,dragoste si respect reciproc m-ar face sa ma intreb in primul rand daca sotia mea e sanatoasa din punct de vedere fizic..apoi as incerca sa discut cauzele ce au dus la acest "nu" si sa incercam sa ne rezolvam impreuna problemele..daca pana acum tu ai fost initiatoarea..sau "partea activa" asa cum spui tu si dintr-o data ai lasat-o mai moale fara sa spui si cauza, mai mult ca sigur ca aceasta schimbare de atitudine brusca l-a facut pe sotul tau sase gandeasca la toate cele enumerate mai sus..incearca sa ai o discutie cinstita cum s-ar spune,sa ii spui ca ai cam obosit sa fii tu partea activa 15 ani si ar fi cazul sa seschimbe putin rolurile..:)poate o sa-i placa!
Raspunde
1
Advertisement
Mina
acum 11 luni
Buba ziua am și eu o întrebare soțul meu nu mai face dragoste cu mine aproape deloc o facem o data la 3 luni dar relația noastră este foarte bună nu este vorba de înșelat sau altceva pur și simplu nu se mai scoala penisul și are doar 37 de ani
Raspunde
0
anqa
acum 14 ani
O discutie sincera cu el cred ca ar ajuta.O femeie nu e o masina de facut sex care trebuie sa zica "da" de fiecare data cand partenerul vrea.
Raspunde
1
dr. Zhivago
acum 14 ani
Nu sunt de acord cu felul brutal de raspuns. Inainte ca cineva sa se casatoreasca (femeie sau barbat), trebuie sa inteleaga ca partenerul poate fi mai activ sexual. De aceea, spunand "Da" la oficiul starii civile, va spune implicit "Da" la asemenea posibilitati. Daca nu e de acord, mai bine nu se casatoreste, fiindca exista pericolul de a indeparta sotul/sotia, discutii, certuri, si cel mai rau ... divortul! Intelegerea, dragostea sacrificiala pentru partener este cheia unei casnicii fericite. Daca in casatorie este doar "eu, eu, eu", rezultatul este falimentar. Asta e valabil pentru amandoua partile, nu doar pentru femeie. Rabdarea, intelegerea si dragostea merg si TREBUIE sa mearga mana in mana, si rezultatul este bun pentru amandoua partile.
Inca ceva, evitati sa discutati probleme intime cu prieteni, prietene, mama, tata, etc. Discutati cu sotul/sotia, singurii in drept care sa ia deciziile cele mai bune pentru binele familiei.
Raspunde
2
carolyncyc
acum 14 ani
anqa trebue sa vorbesti cu sotul si poate chiar sa mergi la medic, treaba asta nu e bine de loc! in locul sotului mas intreba dar ce e cu sanatatea ta? hai la medic!!!!!
Raspunde
1
MANS
acum 14 ani
am mai primit comentarii de genul acesta referitor la sanatatea mea si sincer nu inteleg ce va determinat (din continutul textului) sa credeti ca as avea o pb de sanatate? Ma consider ok,am 3 copii(cea mare de 19 ani),eu am 40,1,79 H,68 kg..... in fine sunt f ok.am o viata sex activa,sunt compatibila cu sotul doar ca ....uneori NU AM CHEF in momentul acela.Iar el pune botul imediat.Nu mi-a reprosat nimic dar stiu ce gandeste sau ce se intreaba : de ce nu are chef? si de aici in mintea lui...iar eu ma enervez ca poate gandi asa.
Raspunde
0

Psih. Paraschivescu Carmen
acum 14 ani
Sigur intrebarea este asta "cum sa il refuz fara sa se supere si sa faca alte asociatii?" sau este "ce-o fi in spatele lipsei mele de chef?" ?
Tu ai eliminat citeva din legaturile pe care le poate face sotul tau in legatura cu "lipsa de chef": nu e altcineva la mijloc, nu e din cauza ca nu te mai atrage, nu faci asta ca sa-i lezezi orgoliul, tu doar "nu ai chef", e ceva legat de tine dar nu poti sa identifici ce anume ca sa-i comunici sotului si astfel sa inteleaga si sa nu o ia personal. Te-ai gindit vreodata in termenii astia, si daca da, ce alte legaturi ai mai facut in sinea ta in legatura cu lipsa de chef?