.
Buna ziua! Numele meu este Florentina si am 18 ani. Am o problema privind relatia de cuplu si de partenerul ales. De ceva timp ma simt atrasa de un barbat mult mai in varsta ca mine(are 35 de ani),ma gandesc la el,am "fluturasi in stomac" cand il vad..nu stiu de unde provine aceasta simpatie pentru acest barbat mult mai mare ca mine,as vrea sa aflu ce se intampla cu mine...de ce sunt atrasa de acest barbat?
Adauga raspuns
Raspunsuri (20)

Psih. Gabriela Miu
acum 11 ani
Buna,Florentina, raspunsul la intrebarea ta cred ca il poti afla impreuna cu un terapeut, intr-un cadru adecvat,intr-un cabinet unde se va putea purta o discutie si vor iesi la iveala cauzele care te fac sa te indrepti spre acest barbat. Nu iti poate spune nimeni asa, pe forum, despre ce este vorba inafara unei discutii in care sa te implici tu in primul rand. Nu stie nimeni ce se intampla in viata ta, in mintea ta si pentru ce faci o alegere sau alta. Trebiue discutat cu un terapeut ce semnifica acel barbat pentru tine, in ce fel te atrage, care sunt relatiile tale cu familia si cu cei din jur, etc. Doar in acest fel cred eu ca vei afla ce ti se intampla si de ce.Pe forum este dificil de discutat, se pierd multe informatii, confidentialitatea este zero.. asa incat sugestia mea sper sa iti fie de folos. Succes!