.
buna seara am o problema si nu stiu ce sa mai fac acum citiva ani am incercat de doua ori sa ma sinucid am luat distonocalm o data 20 si a doua oara 40 la interval foarte scurt de timp nu am fost la psiholog pentru ca mia fost frica acum duminica am luat iarasi medicamente solpadol 22 de tablete nu stiu ce este cu mine de cite ori am o problema recurg la acest gest nu mai vad nimic decit moartea va rog din suflet ajutati_ma
Adauga raspuns
Raspunsuri (1)

Psihoterapeut Roxana Patrascu
acum 10 ani
Buna ziua,
Dna. Mihaela, imi pare rau pentru suferinta dvs.! Inteleg ca va este foarte greu.
Aveti pe cineva alaturi care sa va intelega si sa va sprijine?
Mergeti cat mai repede cu incredere si curaj la un spital de psihiatrie sau la un cabinet, cautati un medic care sa va consulte si va dea o schema de tratament.
Daca sunteti din Bucuresti, ma puteti contacta telefonic si va recomand medicul cu care colaboram noi.
Totodata, se recomanda si inceperea demersului psihoterapeutic.
Va puteti informa despre depresie si tratament - accesand acest link de pe site-ul Psihoutil:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/depresie/
Cu multa caldura,
Psih. Roxana Pătrașcu
Telefon: 0721. 349.765
Mail: [email protected]
Website: www.psihoutil.ro