.
cum pot lua legatura cu un medic pshiholog cu care sa pot vb prin intermediul messengerului ?poate ma ajuta cineva.locuiesc intr-n orasel mic si nu exsista medic pshiolog.de fapt ar fi dar pe mine nu m-a ajutat cu nimic.
Adauga raspuns
Raspunsuri (7)

Psih. Antonia - Carla Isacu
acum 13 ani
Buna ziua
Cabinetul nostru ofera si servicii de consiliere online (messenger sau e-mail). Este un serviciu dedicat persoanelor care din varii motive nu pot sau nu doresc sa participe la o sedinta fata in fata. Serviciul garanteaza confidentialitate totala. Pretul este de 50 RON/ sedinta de o ora, se achita in contul care va fi transmis pe e-mail persoanei interesate, de asemenea semnandu-se un contract pentru prestarea acestor servicii.
Daca sunteti interesata, ma puteti contacta la tel. 0723.248.708 sau pe e-mail la [email protected].
Cu stima,
Psih. Antonia Isacu