.
Nu am nicio calitate si niciun fel de abilitati aptitudini.Sunt un ratat si nu m-a prea inzestrat Dumnezeu cu nimic.Nici vreun talent.Sunt in somaj.Am terminat liceul si am intrat in somaj si stau acasa fiindca habar nu am ce sa fac in viata si mai ales nu stiu sa fac nimic practic.Am si tulburare obsesiv compulsiva(afectiune psihica)pentru care iau tratament(Fluoxetina, Rispolept Consta injectie si Seroquel). Acest TOC ma chinuie mult de 8 ani iar cu tratament nu prea are rezultate si cine stie ce efecte benefice.Mereu am mai timid,reteas, inadaptat si din cauza asta nu prea mi-am facut prieteni.Mai degraba vorbeam pe net cu o persoana decat fata in fata.Sunt virgin si ma mastu.rbez(chiar azi am facut-o din nousad, m-am si certat si des si foarte urat cu parintii din niste lucruri banale si trecatoare.Sunt timid de fel,introvertit,retras dat am momente cand ma enervez si mai tip si injur.Ce sa mai fac cu viata mea, mai are vreun rost? Nu am niciun viiitor si cu toate problemele care le am viata mea e dezastru.Ce mai pot face? Ce mai poate fi reparat? Stiu ca sunt un gunoi sau un ratat al societatii dar oare cum as putea avea o viata mai buna in ciuda lucrurilor de care v-am povestit.Mai am vreo sansa sau sunt irecuperabi? Viata mea poate fi mai buna? Am deseori momente cand plang, practic traiesc degeaba pe banii parintilor si neac***a nicio valoare ca om.Cum pot schimba ceva? Cartile sau audiobookurile de dezvoltare pers ma pot ajuta catusi de putin? Singurul meu hobby ca sa zic asa e statul pe pc.(jicuri,net,muzica)
M-am saturat sa fiu un prost dar nu stiu cum as putea sa imi schimb viata in bine, ac***a atatea probleme.La liceu am avut note bunicele,8, 9,7 dar nu m-am ales cu nimic de pe urma lui.Ce sa fac cu viata mea de prost? Ajutor! Sfaturi?
Adauga raspuns
Raspunsuri (2)

Psih. Stefania Budacu
acum 6 ani
Nu esti prost deloc, este doar frustrat. Intr-o prima etapa, poti lua carti de psihologie care descriu modalitati de tratare ale problemei de care suferi; daca tot stai acasa, poti invata limbi straine, de pe internet.
Desigur, recomand psihoterapie cognitiv-comportamentala cu un specialist bun, si, poate, sa te mai vada un psihiatru despre care sa cauti referinte pe internet, sa te asiguri ca este dintre cei mai buni! Poti sa fa ci o multime de lucruri! Este un film, "The Secret" - vizioneaza-l!