.
Buna. De o luna jumate sotia mea a nascut si in acest interval de timp,am avut tot felul de certuri din diverse motive si nu stiu cum sa trec peste starea asta tensionata.Am avut momente cand am crezut ca cedez..si o iau la bataie ,si atunci am plecat la plimbare..la aer sa-mi revin.E foarte incapatanata si la fel sunt si eu,insa eu macar incerc sa vin cu o solutie mai caut mai intreb.ea nimic.parca intentionat face sa ma eneveze.V-as ruga sa-mi dati o metoda de a scapa.Multumesc
Adauga raspuns
Raspunsuri (2)

Psih. Roxana Olaru
acum 11 ani
Buna seara,
Este o perioada extrem de dificila cea prin care treceti. In prima faza este important sa aveti incredere in dvs. Ati ales cea mai buna metoda, sa plecati si sa va calmati inainte de a vorbi cu ea. Are nevoie extrem de mult de spatiu, intelegere si suport.
Daca simtiti ca nu puteti face fata singur acestei situatii va recomand cateva sedinte de consiliere psihologica pentru a intelege mai bine situatia prin care treceti si pentru a gasi resurse in dvs.
Daca sunteti din Bucuresti ma puteti contacta.