.
Buna ziua,
Trec prin stari foarte grele. Nu stiu de ce , nu este un motiv anume ,( poate unde nu sunt prea multumita de viata mea pentru ca ma simt prinsa intr-o relatie ce ma dezechilibreaza total , ma oboseste cu certuri si nemultumiri si sufar cel mai tare ca sunt sp***a si nu pot sa-i pun punct) , dar am stari de anxietate foarte des, simt cum imi tremura corpul pe interior , uneori acum sunt vesela (asa cum eram eu candva ) apoi pic intr-o tristete teribila , sunt mereu obosita si plictisita , vreau ceva si nu stiu ce ...ceva sa ma scoata din starea asta de apatie . Parca este alta persoana care mi-a luat locul, persoana pe care nu o cunosc si eu vad tot din umbra dar nu pot actiona sa schimb ceva.
Ca urmare a cestor stari , cred, am dezvoltat o frica teribila de masini , atunci cand sunt pasager intr-o masina si merge cu viteza ...si cand merge incet mi-e frica . De fapt imi este frica tot timpul de ceva ...nu stiu , ca ceva rau se poate intampla , ca pot avea un accident absurd oricand . Si sunt exagerat de atenta in orice fac , la serviciu sa nu ma lovesc de cav , pe strada evit anume locuri ...daca imi cade ceva in cap, iar cel mai rau este cand sunt cu masina (pasager caci nu conduc), mai ales cand este prietenul meu la volan , mi-e frica de masinile care trec , imi par prea aproape sau masina noastra prea aproape de ele sau de bordura , ma gandesc daca o masina pierde controlul si intra in noi si ....tot asa .
Ce sa fac , ce am , cui sa ma adresez??
Adauga raspuns
Raspunsuri (5)
mie
acum 10 ani
Scrie-mi un email pe yahoo la zanebu_ne (elimina insa liniuta din nume) si te ajut sa iesi din starea asta in 3 zile si fara sa platesti absolut nimic. Vb serios.
Raspunde
0
Advertisement
Florentina Bocai
acum 10 ani
Maria ,
Fricile tale trag un semnal de alarma !
Daca esti din Bucuresti te invit la cabinet sa-ti regasesti increderea si puterea.
Psiholog F Bocai
www.florentinabocai.ro
Raspunde
0
maria-mirela81135
acum 10 ani
Buna ziua,
Din pacate nu sunt din Bucuresti , sunt din provincie. Asteptam un sfat ceva, o indrumare . Faptul ca fricile mele trag un semnal de alarma stiu si eu. Dar ce este de facut??
Raspunde
0

Psihoterapeut Roxana Patrascu
acum 10 ani
Buna ziua,
Maria, imi pare rau pentru starile grele prin care treci!
Mai exact, de cat timp te confrunti cu aceste simptome de anxietate, apatie, plictiseala, oboseala, irascibilitate, frica ca nu cumva sa patesti ceva grav?
Te-ai confruntat cu perioade stresante acasa sau la serviciu? Tu sau cineva din jurul tau ati avut de-a face cu accidente rutiere - sau te-ai speriat ca urmare a unei stiri din mass-media?
Maria, stai linistita problemele cu care te confrunti pot fi rezolvate prin psihoterapie!
Concret, pentru tratarea formelor de anxietatate, a stresului sau a depresiei, sedintele de terapie implica parcurgerea catorva pasi:
Intelegem ce se intampla in mintea si in corpul nostru (temerile si senzatia de tremor pe care le resimiti);
Intelegem cum au aparut problemele;
Aflam cum le putem rezolva;
Aplicam metode si tehnici usoare pentru:
- Reducerea hiperactivarii neurofiziologice prin metode de relaxare;
- Corectarea stilului de gandire disfuncțional prin metode de restructurare cognitiva;
- Modificarea comportamentelor disfunctionale prin metode de restructurare comportamentala, ca, de exemplu, reducerea comportamentelor de evitare prin desensibilizare sistematica etc.;
- Cultivarea emotiilor pozitive prin practicarea optimismului;
- Optimizarea calitatii somnului prin metode de relaxare;
- Prevenirea recidivei manifestarilor anxioase, dezvoltare personala etc..
Mai multe aspecte despre anxietatea generalizata si tratarea acesteia, poti citi aici:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/anxietatea-generalizata-2/
Distanta nu reprezinta un impediment, deoarece - poti apela la psihoterapia online. Aceasta presupune acceasi structura, metode si eficienta similara psihoterapiei de la cabinet.
Pentru mai multe datalii poti accesa acest link:
http://www.psihoutil.ro/bine-ati-venit/psihoterapia-online/
Maria, sper ca aceste informatii iti sunt utile! Pentru orice alte detalii, nelamuriri ne poti scrie.
Cu caldura,
Psih. Roxana Pătrașcu
Telefon: 0721. 349.765
Mail: [email protected]