.
Salutare am 22 de ani toate problemele au inceput mai exact cand m-am angajat fiind pe banii mei m-am cam indepartat de parintii mei acestia spunand mereu sa am grija ce fac cu cine umblu...da na anturajele sunt anturaje asa ca intr-o zii am bagat la jocurile de noroc(pacanele,aparate) o suma mica mai exact 10 lei apoi am continuat si tot am continuat pana la mii de lei ajungand sa fac datorii de 4-5 mii de lei,am scos bani din banca sa le achit nespunand nimic parintilor mei tot nu m.am potolit..apoi a urmat un accident de masina parintii fiind singuri mei prieteni adevarati dar tot nu m-am potolit tot am mai bagat la pacanele ajungand dinou la cateva mii de leii....tot zic ca nu mai bag...ca e ultima oara...ca daca scot banii achit datoriile si nu mai bag.Am niste parinti extraordinari multi ar vrea sa aiba parintii ca ai mei da i.am dezamagit prea mult ma simt confuz nu sunt un om rau am regretat toate faptele mele.Uneori cred ca lipsa unei prietene si a unui scop in viata te fac slab si sa nu apreciezi viata cum trebuie credeti ca ar trebui sa apelez la un Psiholog?
Adauga raspuns
Raspunsuri (3)
Psih. Stefania Budacu
acum 8 ani
Buna ziua. Din ceea ce relatati aici, diagnosticul dumneavoastra este acela de adictie fata de jocurile de noroc. Da, este bine sa apelati cat mai curand la un psihoterapeut, inainte de a distruge definitiv pe cei care va iubesc, cat si propria viata.
Daca doriti sa ma contactati, aceasta este adresa de mail: [email protected]
Succes!
Raspunde
0
Advertisement

Psih. Marina- Lucica Balea
acum 8 ani
Buna seara.
Dragul meu, uneori parintii gresesc din prea multa iubire. Cu siguranta ai nevoie de un scop in viata si de o prietena. Ai nevoie sa iti castigi singur banii, ca sa poti sa-i pretuiesti. Jocurile de noroc provoaca dependenta ca si consumul de droguri. In unele cazuri e nevoie si de tratament medicamentos alaturi de psihoterapie bineinteles. Ai nevoie neaparat de sprijinul familiei in acest demers si de o vointa de fier. Mergi cat mai urgent intr-un cabinet de psihoterapie, nu poti controla singur acest aspect. Sfaturile nu te pot ajuta. Trebuiesc provocate anumite trairi, emotii care sa te determine sa-ti valorizezi viata. Daca doresti, te astept cu drag la cabinet, pe e-mail psihoprof.ro sau la tel.Ai toate datele pe site psihoprof.ro
Cu stima,
Psihoterapeut Marina-Lucica Balea
Cu stima,