.
Buna,
Numele meu este Ecaterina si am 28 de ani. Povestea mea este urmatoarea.
In urma cu 3 ani de zile m-am imprietenit cu un baiat pe care il cunosteam de mici copii, am stat impreuna in jur de 1 an, am petrecut sarbatorile de iarna la el, dupa sarbatori ceva nu a mers bine si ne-am despartit, toata familia ma invinuia pe mine ca nu ne-am casatorit, si toate cunostintele tot pe mine ma invinuiau, tatal s-a imbolnavit, motivul fiind tot eu (cel putin asa imi "aruncau" in fata). Anul trecut am cunoscut alt baiat cu care nu au fost deloc de acord cu relatia noastra in cele din urma cedand si eu am incheiat relatia, in vara anului curent, baiatul din copilarie cu care am discutat acum 3 ani, a inceput iar sa ma contacteze si sa comunicam, intr-un final ajungand iar la discutii despre casatorie si culmea, din nou toata lumea e fericita, sanatoasa impacata, numai eu nu ma simt fericita, ca si cum as fi obligata sa accept aceasta relatie doar pentru binele familiei si rudelor. E un baiat intelegator, comunicativ, dar nu pot sa il vad mai mult decat un amic. Daca o sa refuz stiu sigur ca lumea se va prabusi asupra mea, daca accept continui sa tin lumea fericita.
Cum ar trebui sa procedez?
Adauga raspuns
Raspunsuri (4)
luminita270
acum 9 ani
Cele reprosate de catre parintii tai sunt de fapt refulari ale nestatorniciei lor,sunt refulari ale neimplinirii lor atat in plan sentimental cat si material.Te intreb ceva si nu te grabii sa dai raspunsul.Intoarce-te putin inapoi si cantareste ceea ce-ai simtit pentru primul baiat,scrie pe o hartie pareri si ceea ce-ti placea la el si pe alta ceea ce nu-ti placea si defecte.Dar,atentie!Cu sinceritate!Gandeste-te care sunt cauzele care au dus la despartirea voastra,indoctrinarea si ura parintilor sau cee ce ai vrut tu(voi).Daca balanta inclina spre ,,asa au vrut parintii mei si a trebuit sa fac asta sa nu-i ranesc,, afla ca de fapt cauza va apartine amandurora,poate undeva mandria si orgoliul nu v-au lasat sa purtati discutii de genul,,eu sunt asa...,, ,maturitatea si sinceritatea dintre doi oameni adulti se dovedeste prin comunicare,prin ceea ce simte fiecare pentru celelalt.Sfatul meu,in acest moment renunta la orice sfat,fie si din partea celui mai bun prieten si cantareste-ti sentimentele singura,uneori sfaturile pot da erori mari in viata unui om.Ceea ce alegi tu trebuie sa fii convinsa ca este cea mai buna alegere,in final tu fiind cel mai bun prieten al tau.
Raspunde
1
Advertisement

Psih. Marina- Lucica Balea
acum 9 ani
Draga Ecaterina,
Probabil fostul iubit s-a integrat bine in familia ta, care avea anumite asteptari de la aceasta relatie. Noul prieten e posibil sa fie vazut ca un intrus care le-a stricat planurile. Tu stii care sunt calitatile fiecaruia dintre ei si pe care familia ta le apreciaza. Cu siguranta se gandesc la viitorul tau si au o alta perspectiva asupra vietii, ce tine de siguranta, de traditii, de familiile fiecaruia dintre voi. Intr-o casatorie nu intri singur, ci cu intreaga ta familie, cu obiceiuri, modele de comportament. Iubirea inseamna altceva pentru fiecare dintre voi. Nimeni nu te poate obliga sa ai o relatie cu un barbat pe care nu-l iubesti ca pe un barbat, nu ca prieten.Atractia sexuala e foarte importanta, chiar daca sunt si alte aspecte ce contribuie la mentinerea unei relatii. Atunci cand iubesti, respecti, comunici, admiri, stii sa adaugi ingredientele necesare ca totul sa fie minunat. Bucura-te ca traiesti acest sentiment. Daca ai nevoie sa discuti despre decizia pe care vrei sa o iei, despre modul in care poti relationa cu familia, putem discuta cu drag, la cabinet toate aspectele care te framanta. E important sa-ti gasesti fericirea? Te astept. Mai multe detalii gasesti pe http://psihoprof.ro/