.
De vreo 15 ani, cand eram in clasa a 11-a, nu mai visez decat foarte rar si intotdeauna dimineata inainte de trezire. Disparitia viselor a p***ancis cu diminuarea majora a inteligentei si scaderea memoriei. Ma poate lamuri cineva ce e de facut si daca mai pot sa redevin omul inteligent de altadata, capabil sa vada 2-3 solutii la o anumita problema de viata ? Acum functionez mai mult pe baza de intuitie sau experienta.
Adauga raspuns
Raspunsuri (8)

Psih. Nicolae Nedea
acum 13 ani
Inteleg ca cel mai mult va ingrijoreaza scaderea memoriei si a inteligentei si asociati acest lucru cu faptul ca nu mai visati decat putin. Calitatile memoriei se pot verifica prin teste, la fel si inteligenta.Asadar daca doriti puteti vedea oricand pe unde va situati. Asocierea dintre acestea si vise este intamplatoare daca nu cumva mai puteti asocia si cu altceva...traume psihice sau fizice aparute la data respectiva.
Daca puteti deveni omul inteligent de alta data?...trebuie vazut cum erati atunci si cum sunteti acum, ce puteati face atunci si ce nu mai puteti face acum.
Puteti apela la un psihoterapeut pentru a evalua toate caracteristicile intelectului dvs. si apoi sa va propuneti schimbarile dorite.
Inteligenta si memoria se pierd cu greutate, mai degraba situatiile de viata se schimba mereu si sunt necesare mecanisme din ce in ce mai performante pentru a le face fata.Prin urmare puteti deveni persoana care va doriti.
Mult succes!