.
buna am 22 de ani si ma simt cam aiurea...prietenul meu spune ca am nevoie neaparat de un psiholog .ma enervez foarte repede,nu prea stiu de gluma,nu ma simt bine deloc in pielea mea.adevarul este ca am luat in greutate bine...10 kg si ma gandesc ca de asta nu ma prea suport.si binenteles ca nu am destula vointa sa slabesc si sunt foarte usor influentabila...cum as putea sa ma schimb?sa fiu cat de cat multumita de mine
Adauga raspuns
Raspunsuri (7)

Psiholog Liliana Puchea
acum 12 ani
Buna seara
Interesant faptul ca prietenul tau considera ca ai nevoie sa mergi la psiholog Ma intreb oare tu ce crezi?
Observ ca descrii numai partile care te deranjeaza in acest moment Sigur exista si parti frumoase, dar care poate acum nu le poti vedea
Chiar titlul postarii tale te poate indruma catre acel loc unde poti afla ce este cu tine , de ce reactionezi asa si cum poti face sa accesezi parti frumoase din tine care sa iti ofere tie si celor dragi tie momente frumoase si placute astfel incit sa te poti simti bine in pielea ta
Acel loc se numeste psihoterapie si nu are o intentie rea , dimpotriva raspunsul la intrebarea ce este cu tine poate aduce si iesirea din starea de acum.
Important este ca tu sa iti doresti acest lucru si nu pentru ca asa au spus altii
Liliana Puchea
Psihoterapie
Consiliere psihologica
Telefon 0722207760
Adresa cabinet Bucuresti, Bdul Natiunile Unite, nr.8, bl.104, sc.5, et.4, ap, 96
http://cabinetdepsihologiepuchealiliana.blogspot.com