.
Sunt casatorit de 26 de ani . De peste 10 ani sotia nu se mai culca cu mine.Nu avem copii . Simt ca o sa o iau razna pt ca de curand am cuparat un apartament nou si am o suma mare [rata] de dat la banca lunar . Nu stiu daca ati mai intalnit astfel de caz pana acum dar cred ca eu sunt principalul vinovat pt ca nu am divortat atunci cind trebuia . De mai multi ani nu pot nici sa o ating in orice situatie. Si-a pierdut de tot feminitatea sau poate nici nu a avut si eu nu mi-am dat seama . Au trecut anii, am ajuns la varsta de 47 de ani si mi-e frica de doua lucruri : ea nu poate plati rata lunara de 15 milioane fara aportul meu si al doilea lucru este ca nu-mi mai pot reface viata . As avea multe de spus dar nu vreau sa devin penibil daca nu cumva si sunt ! As vrea un sfat din partea unui psiholog sau din partea altcuiva care a trecut prin asa ceva desi nu cred ca mai exista cineva in situatia mea .Multumesc !
Adauga raspuns
Raspunsuri (15)
Psih. Adina Beres
acum 13 ani
Sigur mai sunt persoane care trec prin momente asemanatoare.
Nu cred ca sfaturile te vor ajuta sa iti rezolvi problema.
Iti recomand psihoterapia, iar daca vrei sa pastrezi relatia de cuplu cu sotia mergeti amandoi intr-o terapie de cuplu.
Raspunde
0
Advertisement
nykkyta 2010
acum 13 ani
Multumesc pt raspuns ! Dar nu cred ca va avea niciun efect ! Terapia de care vorbiti am incercat sa o fac eu cu putinele cunostinte psihologice pe care le am. Nu a dat niciodata niciun rezultat . E o persona RECE care nu-si doreste nimic de la viata ! Puteti crede asta ? Imi spune ca ma iubeste dar niciodata nu ma atinge si nici nu-mi raspunde la atingerile mele ! Nu vorbeste acum cu mine de 2 luni ; si asa merge relatia noastra de 20 de ani ! 0ricum MULTUMESC !
Raspunde
0
Marianne
acum 13 ani
e clar ca nu te iubeste,relatia e foarte veche nu mai este pasiune iti spun,casnicia uneori este moartea pasiunii si ar fi foarte bine sa fiti pe cont prppriu,mi se intimpla la fel ,trist dar adevarat.
Raspunde
0
gela2
acum 13 ani
cam asa e si viata mea, dedicata tuturor celoralati; culmea e ca niciodata nu primesc macar un cuvant bun.si mereu sunt nemultumiti. ne ramane Dumnezeu sa ne intareasca in purtarea crucii.
Raspunde
0
Iuli
acum 13 ani
terapia de cuplu nu poate fi facuta de catre dumneavoastra, ci de o persoana abilitata. Daca spuneti ca este atat de rece etc nu inteleg de ce nu ati divortat atunci cand ati constatat ca aceasta este situatia... Sau macar de ce nu ati amenintat-o cu aceasta masura.
Raspunde
0
Iuli
acum 13 ani
In alta ordine de idei...aveti 40 de ani si 26 de ani de casatorie...v-ati casatorit la 14?
Raspunde
0
nykkyta 2010
acum 13 ani
am spus 47 nu 40
Raspunde
0
Iuli
acum 13 ani
In profil varsta dvs apare 40. Deci v-ati casatorit la 21, foarte devreme, mai ales pentru un barbat...
Raspunde
0
Bucifer
acum 13 ani
Cam devreme, intr-adevar! De ce nu a asteptat pana la 80 de ani? Acum era bine,nu ar fi avut problemele astea...
Raspunde
0
o femeie
acum 13 ani
Intr-adevar ai lasat sa treaca prea mult timp, te-ai complacut intr-o relatie fara nici o perspectiva. Despartirea se putea rezolva foarte usor, ac***a ca motiv neindeplinirea ''''datoriei conjugale''''. Din punctul meu de vedere, cred ca viata ta nu este ''''terminata''''. Sunt destule femei singure, care nu au implinit inca 40 de ani cu care ai putea sa-ti refaci viata si ai putea face chiar un copil. Decat o singuratate in doi, mai bine o altfel de viata, chiar de unul singur ar fi mai frumoasa. Trebuia sa te gandesti serios inainte de a te muta intr-o alta locuinta. Nu pot s-o inteleg pe nevasta ta. Poate ai suparat-o tare la un moment dat si nu te poate ierta, ori poate are probleme psihice, ori vreo problema serioasa in zona genitala.
Raspunde
0

Psih.dr.Gabriela Marin
acum 13 ani
Ok, este foarte simplu.
Imagineaza-ti ca ai o balanta si pune in talgerele ei pe de o parte nevoia ta sufleteasca perfect naturala de a fi fericit, implinit si de a gasi o femeie care sa te inteleaga si sa fie alaturi de tine, si in talgerul celalat obligatia morala(?) de a plati un apartament impreuna cu o femeie rece, care nu mai suporta sa faca dragoste cu tine.
Care atarna mai greu?
Sigur, intr-o relatie de cuplu adevarul e mereu la mijloc...Adica e interesant si pct de vedere al dnei, de ce nu mai vrea sa faca dragoste cu dv...
Dar daca privim numai dintr-o singura directie, a-ti omori sufletul datorita unor responsabilitati materiale (absurde) cum ar fi plata unui ap, este cea mai p***a alegere pe care-o poate face un om.
Mult succes!