.
Buna. Ma numesc Elena si am 20 de ani . In urma cu 3 ani am avut o relatie defapt o asa zisa relatie . M-am indragostit fara sa vreau si fara rost ... El era mai mare dect mine cu 8 ani ,la inceput toate au fost ok insa in timp lucrurile s-au schimbat treptat una dintre problemele mari pe care le-am avut este ca parinti mei nu au fost niciodata deacord cu el nu l-am placut deoarece el fusese insurat ,iar sotia lui murise in accident . Intr-un final ne-am despartit dar problema este ca desi a trecut atat timp eu nu am mai reusit sa imi fac o relatie de luna durata . De fiecare data cand incerc esuez , la inceput totul este bine,frumos si lucrurile decurg foarte bine insa dupa 2-3 luni incep sa ma plictisesc ,sa ma gandesc la fostul ,oce lucru,cuvant spus de actualul prieten ma deranjeaza , sunt foarte indiferenta ,rece si rautacioasa. Am incercat de foarte multe ori sa ma schimb dar nu am reusit ... Nu stiu ce sa fac sa reusesc sa imi fac o alta relatie serioasa ... Prieteni imi spun ca nu ma inteleg pentru ca la inceputul relatiei sunt foarte entuziasmata , bucuroasa iar peurma deja devine totul neinteresant ... Toti ma considera o persoana dificila chiar si eu incep sa am consider asa nici macar nu stiu ce vreau ....
Adauga raspuns
Raspunsuri (2)

Psihoterapeut Gabriel Pîrvan
acum 9 ani
Buna ziua,
Elena, pentru situatia prezentata ti-ar fi foarte utile sedinte de consiliere psihologica, deoarece te-ar ajuta sa:
-intelegi ce anume doresti sau vrei cu adevarat de la o relatie de cuplu;
-descoperi motivele pentru care te plictisesti in noile relatii si te gandesti la fostul;;
-constientizezi de ce relatia cu fostul a avut un asemenea ecou asupra ta;
-inveti modalitati de relationare si de comunicare eficiente in relatia de cuplu;
Daca ai intrebari poti sa-mi scrii dar si sa citesti accesand link-urile:
http://www.psihoutil.ro/consilierea-cuplului/comunicare/
http://www.psihoutil.ro/consilierea-cuplului/conflicte/
Toate cele bune!
Psihoterapeut Gabriel Pirvan
E-mail: [email protected]
Telefon: 0764 443 184
Site; www.psihoutil.ro