.
Acum sa zicem 5 ani eram o persoana tare optimista , activa vesela, nu m-ai fi vazut sa stau in casa o zi , in schimb acum , zilele mele atarna greu in balanta sedentaritatii si singuratatii. Totul a inceput sa zicem de cand mi-am indepartat tot anturajul in favoarea unei singure persoane , prietenei mele cele mai buna A. Aveam un istoric in spate ( ne cunoasteam de la 3 ani ) si iubeam sa petrec timpul cu ea , ne impartaseam tot , idile , primul sarut , barfe etc. Totul a fost pana intr-o zi cand pur si simplu a incetat sa vorbeasca cu mine... nici in ziua de azi nu am un raspuns concret la intrebarea DE CE? Dupa un an de zile de liniste am fost sa o caut unde stiam ca locuieste , mi-a raspuns mama zicandu-mi ca A. este in parc cu surioara ei mai mica si prietenul ( mama ei era foarte reticenta cu un an in urma asupra baietilor , nici nu vroia sa auda ), am ramas muta , si am plecat catre parc , a venit si m-a imbratisat ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat , am intrebat motivul a tot intamplat, si mi-a raspuns scurt " credeam ca nu mai vrei sa vorbesti cu mine" . Reintalnirea a fost scurta deoarece simteam ca totul este fals intre noi , parca nu trecusera atatia ani , petrecuti impreuna. Pana am reinfruntat-o mi-am dus amarul in viata virtuala , nu mi-a facut decat rau , desi stiam ca nu este o viata sociala , am continuat sa-mi caut "prietenii" pe net. Bineinteles ca nu a iesit nimic , am inceput sa ma ingras , sa stau cat mai mult la calculator , sa nu mai am grija de mine , sa pierd tot incetul cu incetul...Nu am am avut o relatie cu un baiat de aprox. 3 ani , si chiar si cand am avut una nu a fost de durata si ramaneam mereu cu intrebarea " ce s-a intamplat" . Pierzand increderea in mine odata cu adunarea kilogramelor , am devenit o "acra" , nu ma mai pot apropia de nimeni , nu mai am incredere in nimeni , poate si pentru ca scena cu prietena mea A. s-a mai intamplat cu inca 2 persoane , in acelasi fel , incep sa cred ca eu sunt devina , ca eu am ceva stricat , cu toate ca mereu am fost aproape de ele cand aveau nevoie , am fost o prietena buna. De curand am fost sa consult un nutritionist , nu stiam ce sa mai fac , nu slabeam prin nici un mijloc , am inceput dieta recomandata , am rezistat 3 saptamani , dar acum parca a plecat motivatia , am atatea secvente ( 3-5 -8 zile ) in care nu dau atentia persoanei mele , mai am unele tresariri dar si acelea rare, NU stiu ce sa mai fac , sa ma apreciez din nou , sa am VOINTA , cu toate ca-mi doresc atat de mult sa slabesc ( asta consider ca ma impiedica in a-mi gasi pe cineva ) nu am motivatie... mereu sunt depresiva.
Multumesc pentru rabdare , Petro.
Adauga raspuns
Raspunsuri (1)

Psihoterapeut Roxana Patrascu
acum 10 ani
Petro, imi pare rau pentru perioada grea prin care treci! Inteleg ca esti dezamagita de reactia prietenei tale, suparata si furioasa pe tine insati pentru faptul ca ai acumulat cateva kg in plus, ingrijorata pentru viata ta intima si sociala.
Iti recomand inceperea unui demers psihoterapeutic la cabinet sau online pentru a-ti spori increderea in sine, dobandirea echilibrului, schimbarea obiceiurilor nepotrivite cu altele mai bune, sociabilitate, o viata mai activa, emotii de speranta si bucurie, dezvoltare personala.
Accesand acest link poti afla mai multe detalii:
http://www.psihoutil.ro/dezvoltare-optimizare-personala/
Succesul in lupta cu kg il obtii mai usor apeland atat la nutritionist, cat si la ajutorul psihoterapeutului pentru a-ti debloca vointa.
In aceste link-uri poti citi despre tratamentul problemelor alimentare:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/tulburarile-de-comportament-alimentar/
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/tulburarea-de-mancat-compulsiva/
Daca te pot ajuta cu mai multe informatii, cu drag!
O zi frumoasa!
Psih. Roxana Pătrașcu
Telefon: 0721. 349.765
Mail: [email protected]
Website: www.psihoutil.ro