.
Buna ziua,
Am 32 de ani si ma joc foarte rar jocuri de actiune pe calculator, insa de curand m-am jucat impreuna cu un copil de 13 ani Counter Strike (joc de actiune in care impusti inamicii si "alergi dupa ei") de pe la 23 de ani, mi se face rau daca joc minunea asta de joc pt 30 min. Rau, in sensul ca devin palid la fata, simt un gol in stomac si parca imi vine sa vomit. In plus, si transpir rece. La un moment dat, m-am inervat pe la 25 ani ca mi se tot face rau, gandindu-ma ca nu sunt obisnuit cu jocul si intradevar uneori ma puteam juca si 2 ore, dar nu mai mult... Acum, cand am incercat din nou, mi-a revenit acea stare dupa 30 min. Ce motive pot fi? Sunt foarte activ de felul meu si duc o viata activa. Este aceiasi senzatie de voma si lesin ca in cazul in care mi se i-a sange sau vad o seringa.
Adauga raspuns
Raspunsuri (5)
FreeStyle11
acum 9 ani
Cred ca e pe fond psihic daca apare numai in situatia aia, ciudat motiv, multi se simt bine jucand jocuri, mai ales a nu e prima data cand joci.Incearca sa te calmezi si fi mai relaxat si vezi cum te simti.Daca simti nevoia sa te lamuresti mai mult, mergi la medic si fa analize de sange si ce o mai fi nevoie, in functie de aceste simptome.
Raspunde
0
Advertisement

Psihoterapeut Gabriel Pîrvan
acum 9 ani
Cel mai probabil este o problema de anxietate, emotivitate crescuta in situatii limita. Adrenalina creste - deoarece te prinde foarte mult jocul, te implici intens, empatizezi.
Adrenalina, pregateste corpul pentru a face fata eventualului pericol pe care l-a anuntat emotia de teama, intarind musculatura si accelerand metabolismul.
Primul loc unde ajunge adrenalina este inima, o intareste si o accelereaza, ca atunci cand faci un efort fizic intens, algergi pe scari sau faci sport...
Cu cat ne este mai frica, cu atat inima dispune de mai multa adrenalina, ceea ce o face sa functioneze foarte repede. Tot in aceste momente ne poate creste si tensiunea putin, apar si alte senzatii, transpiratie, ameteala etc.
Accesand acest link din siteul Psihoutil - poti afla mai multe informatii despre anxietate si tratamentul acesteia:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/anxietate/
Sanatate!
Psih. Gabriel Pirvan
Mail: [email protected]
Tel.: 0764.443.184
www.psihoutil.ro