.
poate fi lipsa unei activitati, a unei slujbe o cauza a acestor ganduri si analize personale? iubitul meu imi spune ca imi fac rau singura pentru ca ma gandesc la tot felul de lucruri. stiu ca autosugestia functioneaza in foarte multe cazuri. este posibil sa-mi induc anumite ganduri tampite, si daca da, cum as putea sa rezolv situatia? cum spuneam si in primul comentariu, empatizez foarte bine cu lucrurile rele si bune, si cand ma simt incarcata emotional plang, ca si cum as vrea sa alung raul. consider plansul o forma de descarcare.
ma consider o persoana care se poate controla, insa am momente in care simt ca nu mai pot si atunci plang. imi exteriorizez gandurile tampite persoanei iubite, nu le pot tine in mine, dar cateodata parca imi e rusine de el, ca si cum asa ceva nu e normal sa mi se intample(adica sa am ganduri din astea).
cred ca senzatia de singuratate o am mai accentuata de cand am terminat facultatea si nu ma mai intalnesc asa des cu colegele si prietenele mele si nu mai vorbim zilnic ca in facultate. simt nevoia sa vb cu oameni, sa interactionez si nu vreau sa ma inchid.
va scriu pentru ca simt ca ma intelegeti si nu ma judecati si incercati sa ma ajutati.
chiar as vrea sa stiu cum pot lua legatura cu un specialist pentru o programare.
va scriu insistent pentru ca mi-e teama sa nu am ceva si sa nu stiu si vreau sa ma ajutati.
va multumesc si astept raspuns!
Adauga raspuns
Raspunsuri (7)

Psiholog Dr. Diana Nagy
acum 13 ani
La intrebarea dvs.: "..este posibil sa-mi induc anumite ganduri tampite, si daca da, cum as putea sa rezolv situatia?" raspunsul este DA, va puteti induce ce ganduri doriti dvs. Ma bucur sa vad ca dvs. deja constientizati ca anumite ganduri nu va sunt utile, ceea ce este extrem de important. Pe langa faptul ca empatizati puternic, aveti inca un punct forte si anume o capacitate mare de introspectie. Rezolvarea situatiei consta in invatatea unui nou mod de gandire pe care sa il aplicati atunci cand va vin in minte ganduri care va genereaza emotii neplacute. In abordarea problemelor emotionale, exista o serie de forme de terapie cu avantajele si dezavantajele lor. Dintre acestea, terapia cognitiv-comportamentala este una dintre formele de terapie eficiente intr-o varietate larga de probleme si merge tocmai pe relatia dintre ganduri si emotii. Mai mult, eficienta ei este de lunga durata, comparativ cu alte forme de terapie. Cu alte cuvinte, daca considerati sa apelati la un specialist pe psihoterapie cognitiv-comportamentala, acesta va va invata cum anume sa ganditi, astfel incat sa eliminati problemele sau sa le controlati mai bine. Daca doriti o programare, eu va stau la dispozitie cu cea mai mare placere.