.
de 6 ani am probleme cu gaze necontrolate mai ales daca intru intro incapere cu multi oameni sau cind stau jos. .cind sint acasa sau in aer liber nu am treaba nu stiu ce sa mai fac toate analizele au iesit bune. va rog dati mi un sfat ce sa mai fac
Adauga raspuns
Raspunsuri (2)

Psih. Marcu Ioana-Corina
acum 12 ani
Buna seara,
Inteleg din mesajul dvs. ca suferiti de ceea ce se cheama gaze intestinale. Este foarte bine ca v-ati facut analizele medicale. Asa ati putut elimina anumite cauze. Daca din punct de vedere organic lucrurile stau bine, atunci poate ca problema se afla la nivel psihologic, mai ales ca simptomul apare in anumite imprejurari precum prezenta mai multor oameni.
Ei bine, tensiunile si suferintele de la nivelul intestinului gros semnifica faptul ca retinem lucrurile, ca le impiedicam sa plece. Spre exemplu frica de lipsuri, de a insela, timiditatea sau refuzul de a ceda sunt exprimate prin probleme ale intenstinului gros( constipatie, dureri, balonari, GAZE).
In cazul dvs. poate fi vorba despre timiditate sau poate este vorba despre eliminarea a ceea ce ati ingerat dar nu ati asimilat la nivel de experiente neacceptate din viata dvs. Acestea sunt insa doar supozitii.
Pentru o clarificare si o dezvaluire corecta va recomand sa apelati la serviciile unui psiholog.
Multa sanatate!