.
buna ziua.fetita mea a inceput primul an de gradinita.a acceptat cu greu sa mearga la gradi dar in final am reusit,dar refuza sa se integreze in colectivitate,vrea sa stea doar in preajma doamnei,nu se joaca cu copii,nu coloreaza,practic refuza sa faca tot din ceea ce spune educatoarea?cum sa procedez sa reusesc sa o integrez?va multumesc
Adauga raspuns
Raspunsuri (2)

Psih. Roxana Olaru
acum 12 ani
Buna ziua. Incercati sa vorbiti cu ea, sa vedeti ce anume o sperie, ce crede ca se intampla acolo. de multe ori copii ne dau raspunsul la problema. In functie de raspunsul ei veti putea sa va orientati inlegatura cu raspunsul oferit: spre exemplu daca ii este teama de ceva anumne puteti sa ii oferiti suport si sustinere si ii puteti crea elemente de siguranta. De asemenea, in cazul copiilor cel mai bine merg povestile: creati o poveste pe baza a ceea ce va relatat ea, cu o fetita care trece prin aceeasi experienta ca si ea (dar nu chiar identic) si ii spuneti cum si-a rezolvat fetita problema (astfel se va identifica cu personajul si va prelua modalitatea de rezolvare a personajului si il va pune si in practica).