.
Buna ziua! Nici nu stiu exact cu ce sa incep! Am 21 de ani si de 4 ani sunt intr-o relatie cu cineva cu un an mai mare. Nu ne intelegem deloc. Simt ca ma iubeste, dar nu este in stare sa se poarte frumos cu mine, mereu ma vad nevoita sa plec de la el. Pur si simplu ies pe usa si ma duc la mine acasa. Suntem studenti(eu sunt in ultimul an, el a terminat anul asta) si 3 ani de zile am avut relatia asta la distanta, ne vedeam doar in weekenduri, doar ca el e mereu nervos, tipa la mine si la mama lui, nu se poate controla. Ne injura, ne face in fel si chip. Eu m-am saturat de el, dar il iubesc. Eu stiu in acelasi timp ca ma iubeste ptr ca o femeie simte asta, insa e ceva mai presus de el, nu se poate controla. I-am propus sa mearga la psiholog, dar zice ca el nu are nevoie si ca eu sunt o nebuna care nu stie sa comunice cu el. Tipa la mine pe strada, face in fel si chip, se uita toata lumea la noi.
Nici pe plan sexual nu ne intelegem f bine. El este singurul barbat din viata mea, dar el reactioneaza urat atunci cand nu am chef sa fac dragoste. Imi zice ca nu e normal, ca o sa ma lase ptr alta. Eu nu suport sa fac sex oral, el adora asta si imi face de palcere. Insa ca sa-i fac si eu lui trebuie sa "traga" de mine. Il iubesc f mult, insa cand am eu7 chef el nu are si tot asa. Nu ne potrivim. Mai ar fi o problema, in urma cu aproape un an am cunoscut un tip, adica am vb la tel cu el. Era un tip mai mare cu 10 ani decat mine, frumos, bogat, insa nu am vrut sa ma intalnesc cu el ptr ca m-am gandit eu ca nu m-as ridica la inaltimea lui. In plus, eu nu ma consider o tipa frumoasa, desi lumea zice ca sunt draguta. In fine, ideea e ca nu mai discut cu acel tip(noi de fapt vorbeam mai mult prin mesaje), dar ma gandesc la el. Chiar si atunci cand fac dragoste cu iubitul meu. Eu imi iubesc prietenul! Nu stiu de ce imi zboara gandul la tipul ala.
E ceva normal? In plus, problema mea este aceasta, nu ma inteleg cu prietenul meu, e isteric, nebun as zice. Nu se controleaza. Are gesturi de om cu probleme, nu e in stare sa discute, injura, face ca toate alea. Este nemultumit de slujba lui, de tot. Cu ceilalti se poarta frumos, dar cu mine si cu mama lui f urat.
Acum el si-a luat concediu, dar sta singur in casa caci eu m-am vazut nevoita sa plec acum 3 zile,seara tarziu.
M-am gandit sa ma despart de el ca nu se mai poate, nu ma respecta si nu ma apreciaza. Si totusi il iubesc. Ce sa fac?
Adauga raspuns
Raspunsuri (6)

Psiholog Liliana Puchea
acum 12 ani
Poate tocmai pentru a-ti gasi raspunsul la intrebare- "incotro ?" dar si pentru a vedea unde te situezi in relatia ta si ce anume face ca desi intr-o relatie sa nu poti fi acolo gindindu-te la cineva pe care nu l-ai intilnit decit in dialogul mesajelor.Sau sa gasesti ce anume poti face in ceea ce te priveste relatia cu partenerul tau , poate ar trebui sa incerci propria ta terapie
Ar fi de ajutor si ti-ar ajuta sa gasesti raspunsul pe care il cauti dar si sa fi mai sigura pe tine , sa sti ce anume cauti si ce anume vrei de la o relatie
Liliana Puchea
Psihoterapie
Consiliere psihologica
Telefon 0722207760
Adresa cabinet Bucuresti, Bdul Natiunile Unite, nr.8, bl.104, sc.5, et.4, ap, 96
psihoterapiecabinet.com.ro