.
Buna Seara as vrea sa va intreb cum pot sa scap de frica te intuneric si sa dorm singur imi e frica de lucrurile "fictive" adica fantome vampiri etc si am 13 ani si nu ma uit la filme de groaza ba chiar ma uit la desene animate ce pot face?
Adauga raspuns
Raspunsuri (2)

Psih. Roxana Olaru
acum 12 ani
Buna seara,
Cel mai bine e sa vorbesti cu parintii tai si sa le povestesti de aceste temeri. Sa le spui cat de speriat esti si ca ai nevoie de ajutor. Sunt convinsa ca te vor ajuta. Poate le va lua un pic de timp sa se obisnuiasca cu ideea, dar sunt sigura ca vor incerca sa te sprijine si sa te ajute sa scapi de aceste temeri. Eventual, poate veti apela la un psihoterapeut. Dar, inainte de toate, vorbeste cu parintii tai.