.
Salutare,
Am si eu o mica problema care ma macina de ceva vreme. Intai sa va prezint situatia mea: am 24 de ani si de aproximativ 3 luni de zile am o prietena la care tin foarte mult. Cred ca este prima fata cu care am ganduri serioase si de viitor. Pana acum am mai avut o relatie de aproximativ 3 ani de zile si inca una de aproximativ 1 an de zile. Fata cu care am stat aproximativ 3 ani de zile si-a pierdut virginitatea cu mine, insa la fel ca si cu cea cu care am stat 1 an de zile - am simtit ca nu ea este aleasa. In rest am avut mai multe relatii scurte si in care am cautat sa experimentez sau am cautat persoana potrivita- absolut nimica serios.
Cand am intalnit-o pe fata cu care sunt in prezent am simtit ca ea ar putea fi aleasa si chiar imi pasa absolut tot ceea ce ea face si sunt foarte atent cu ea si tin mult la ea. La 24 de ani nu sunt cu capul in nori sau sa cred ca este vorba numai de un sentiment trecator. Ne cunoastem de aproximativ 1 an de zile deci nu este vorba de dragoste la prima vedere sau alte sentimente "usoare".
Problema mea aici apare: stiu foarte bine ca in ziua de astazi pana la 18 ani 90% dintre fete si-au pierdut deja virginitatea si au avut mai mult de un partener sexual. Prietena mea are si ea tot 24 de ani. Stiu ca pana acum a avut 2 parteneri(eu fiind al 3-lea) insa nu inteleg de ce sunt asa deranjat de acest lucru. DA - recunosc cinsit ca mi-ar fi placut sa fiu eu primul, dar nu imi inteleg frustrarea din acest punct de vedere. In rest ne intelegem de minune si ne potrivim foarte bine.
Discutam absolut orice problema intervine insa nu i-am spus despre aceasta problema a mea caci chiar nu are ce sa faca si nu cred ca m-ar putea ajuta.
Sper ca imi puteti da un sfat sau sa ma ajutati sa imi formez o idee despre ce ar trebui sa fac sa pot trece peste.
Nu stiu sigur, dar cred ca este o problema des intalnita la barbati.
Acum 2-3 ani, la un moment dat mi-am spus ca daca as gasi o fata virgina si m-as intelege cu ea probabil ca m-as gandi serios la un viitor alaturi de ea. Intre timp mi-am pierdut aceasta idee. In schimb, mi-am spus ca fata cu care o sa imi petrec restul zilelor trebuie sa fie cea care simt ca este aleasa. Sa fie oare si aceasta idee veche(si la care am renuntat de mult) o cauza pentru frustrarea mea actuala?
Va multumesc pentru timpul acordat si astept cu nerabdare un raspuns.
Adauga raspuns
Raspunsuri (8)
silvia
acum 13 ani
Intr-adevar in ziua de astazi inteleg ca multe fete nu mai sunt virgine. Numai de tine depinde daca accepti sau nu acest lucru la fata cu care esti.Nu cred ca exista o reteta care sa te faca sa uiti. Trebuie sa te gandesti foarte serios si daca hotarasti sa va casatoriti, sa nu-i reprosezi niciodata. Nu te casatoresti ca sa-i faci o viata chinuita celui de langa tine ori sa-i aduci aminte permanent. Pana la urma nici tu nu ai fost virgin. De ce nu ar fi si reciproca valabila? Deci, ori stergi totul cu buretele si incepeti viata impreuna, ori nu. Gandeste-te ca, in definitiv pe tine te-a ales. Succes!
Raspunde
0
Advertisement
elenita
acum 13 ani
gandeste-te si si tu ai dezvirginat doua fete la randul tau..ti s-ar parea normal ca acestea doua sa nu isi poata reface viatza pentru simplu fapt ca nu mai sunt virgine?
Raspunde
0

Psihoterapeut Laura Ciocoiu
acum 13 ani
Draga Dan,
Inteleg ca esti deranjat de faptul ca prietena ta , pe care o iubesti, " nu ti-a dat ocazia " sa fii primul barbat din viata ei... Daca asta nu s-a intamplat, cu siguranta ca asa si "trebuia" sa se intample... Cu siguranta ca daca ai fi fost primul barbat din viata ei, ea nu ar fi fost cea care e acum si nici tu , cel care esti acum. Oamenii evolueaza, se schimba..
Eu cred ca totul se intampla la momentul potrivit, nu neaparat cum vrem noi. ( "Se intampla cand vrea Domnul, nu cand vrea omul)".
Viata e atat de scurta, incat nu se merita sa tii cont de lucrurile marunte care te pot supara...Cred ca e mai important s-o traiesti si sa te bucuri de tot ce e frumos si minunat in viata ta.
Trecutul nu poate fi schimbat. O dovada de intelepciune este acceptarea lui, asa cum este si adaptarea la aceasta situatie. Si ea a avut viata ei pana la a te intalni pe tine.. Daca tu spui ca va intelegeti foarte bine si discutati deschis despre orice, simt ca va si iubiti.. Poate , asa cum ai spus, e " aleasa" cu care simti ca esti pe aceeasi lungime de unda. Stii cata lume nu traieste asta si nu are ocazia sa intalneasca ACEA PERSOANA? Majoritatea..
Tu ai aceasta ocazie. Bucura-te de ea.. Ceea ce conteaza este prezentul. Viitorul nu se stie cum va fi.. pentru nimeni. E pacat sa trecem pe langa momentele frumoase din viata noastra, fiind preocupati de trecut sau viitor.
Ceea ce conteaza este AICI si ACUM..
Poti sa fii fericit, dar asta depinde de tine!