.
Buna , am 22 de ani si de 2 luni am dezvoltat o frica imensa pt boli, mai exact spus am impresia ca voi fi in curand diagnosticata cu o boala incurabila si ca sfarsitul imi este aproape. Cel mai tare ma tem de cancer si sida. Nu am avut antecedente in familie, nu am ramas traumatizata de la vreo experienta din copilarie, ci pur si simplu dintr-o data in mintea mea au aparut numai ganduri negre. In nebunia asta am uneori impresia ca aceste ganduri au inceput sa apara pt a ma pregati de marele diagnostic. Va rog ajut bu mai stiu ce sa fac, am crize de plans in care imi imaginez sfarsitul. Nici de maruntele lucruri ale vietii paraca nu mai imi vine sa ma.bucur cum o faceam pt ca am impresia ca oricum totul se va sfarsi. Ma tot imaginez pe un pat de spital in ultimele clipe. Ajut va rog simt ca inebunesc !!
Adauga raspuns
Raspunsuri (2)

Psih. Stefania Budacu
acum 6 ani
Buna seara, Alexandra! Starea nu este una tocmai placuta, dar o poti rezolva. Cu ce te ocupi? De unde esti? Cu SIDA o rezolvi facand un test simplu - si, oricum ,speranta de viata la acest diagnostic este undeva la 20 de ani (adica, ai timp sa mori calcat de o masina, nu din cauza bolii). Serios acum, ai nevoie d eun pic d eajutor pentru a-ti pune gandurile in ordine! De fapt, ceea ce s-a intamplat este faptul ca ai constientizat ca suntem fiinte muritoare - toti - si nu stii cum sa asimilezi gandul acesta... Daca doresti, imi poti scrie la adresa de mail stef.budacu@ adresa_web_filtrata
Toate cele bune!