.
Buna ziua,
Va rog din suflet sa ma ajutati cu un sfat !
Am o problema cu fetita mea in varsta de 3 ani si 8 luni, o problema la care nu gasesc un raspuns si nici nu stiu unde sa-l caut . Sunt multe de spus dar incerc sa va relatez pe scurt esentialul. De la varsta de un an si ceva au inceput aceste probleme de comportament pe care eu le-am caracterizat ca fiind teama de separare dar se pare ca nu a fost asa. In primul an in perioada februarie-martie in momentul in care suna soneria sau venea cineva la noi sau ne intalneam cu cineva pe strada incepea sa planga. Plangea in asa fel incat imi era frica sa mai ies din casa  sau sa vina cineva la noi, si aici nu vorbesc de persoane straine ci de bunici, unchi,verisori pe care i-a tot vazut.
Dupa ce ne-am chinuit asa o luna de zile, a inceput sa isi mai revina si treptat totul a revenit la normal. Atunci am zis ca este mica si a stat in casa pe perioada iernii si ca asta ar fi cauza. Dar nu a fost asa , anul trecut am patit la fel cam tot in aceeasi perioada,iar in iulie nu vroia sa stea decat cu una din bunici,cu mama sotului, iar familia mea o respingea total, inclusive pe mine. A fost o perioada de cosmar ;
Acum trecem din nou prin asta , joi fata era bine,se juca, nu avea nimic, vineri cand a venit mama mea nu a avut nici o problema, la pranz a inceput sa planga din senin (fara sa-I faca sau sa-I zica cineva ceva) . Cand o intrebam de ce plange ne spune ca nu stie, asa-I vine.
Deci are momente in care incepe sa planga, se linisteste iar la interval de cateva zeci de minute/ore incepe iar sa planga fara un motiv anume. Iar de astazi nu mai vrea sa stea cu mama mea vrea doar cu soacra dar nu stie de ce . Era foarte atasata de mama mea, era preferata ei iar acum o respinge si nu doar pe ea ci sip e tata, fratele meu si cumnata si incerc sa inteleg de ce. Incerc sa inteleg ce se intampla cu copilul meu si nu reusesc!!
Astazi a pictat un desen, a folosit doar colori inchise si foarte mult culoare negru , de obicei foloseste doar culori inchise.
Este o fire foarte sensibila si timida. Cand vorbeste cine mai tare sau rastit (nu neaparat cu ea) incepe sa planga si nu inteleg de ce pentru ca niciodata nu a fost certata (gen tipat, urlat la ea) NU a fost batuta, i-am facut absolute toate poftele.
Va rog sa ma ajutati cu un sfat ca nu stiu ce sa fac, sunt disperata! Nu stiu ce are copilul meu !
Multumesc anticipat,
Adyna
Adauga raspuns
Raspunsuri (1)

Psiholog Liliana Puchea
acum 12 ani
Pentru a vedea ce se intimpla cu fetita puteti sa va adresati unui psihoterapeut
Fetita are nevoie de o evaluare si de un plan de interventie in urma evaluarii Ceea ce ati descris sunt pot indica ca se intimpla ceva cu fetita insa nu se poate spune cu siguranta nimic pina nu va fi evaluata psihologic
Daca sunteti din Bucuresti va pot astepta chiar si eu cu mare drag
Liliana Puchea
Psihoterapie
Consiliere psihologica
Telefon 0722207760
Adresa cabinet Bucuresti, Bdul Natiunile Unite, nr.8, bl.104, sc.5, et.4, ap, 96
http://cabinetdepsihologiepuchealiliana.blogspot.com