.
Buna ziua.As vrea sa va intreb ca sunt cam disperat de ce am aceste emotii negative si anxietate si obsesii cand vine vorba de prietena mea..mereu am fost asa cu prietenele pe care le am avut am obsesii mereu ca ma inseala ca nu ma iubesc si ma ia o anxietate si plans si tremor de imi vine sa ma sinucid..O vad mereu mult mai frumoasa decat mine si ma injosesc mereu in fata ei nu am deloc incredere in mine..Nu mai stiu ce sa mai fac ma simt singur pustiit si mi vine sa vorbesc despre asta cu toti prietenii cautand o vorba buna de consolare..O alta mare problema ca ca aceste probleme imi aduc si o excitare sexuala extrema da numai fata de ea adica cand ma auca anxietatea ma apuca si excitarea si vreau s ma masturbez cu pozele ei ..e f urat ce mis e intampla sunt mereu excitat doar o excitare a creierului nu si a penisului...am impresia ca ma inseala ca minte ca nu ma iubeste desi mereu imi zice ma ma iiubeste multe obsesii din astea,,nu stiu ce sa mai fac.nu am somn si ma simt f rauu..
Adauga raspuns
Raspunsuri (1)

Psih. Roxana Olaru
acum 12 ani
Buna ziua Bogdan,
Iti recomand sa te indrepti spre o consultatie la un medic specialist psihiatru. In functie de ce iti recomanda acesta vei sti ce cale sa iei. Adesea, cel mai bun tratament este combinatia de medicamente si psihoterapie. Iti recomand sa mergi mai intai la medicul psihiatru pentru ca acele ganduri suicidare nu ar trebui sa le ignori si este important sa fie primele de care sa ai grija si sa incerci sa le diminuezi cat mai mult pana la a le elimina de tot.
Incearca sa ai mai multa incredere in tine si in cei din jur.