.
Buna ziua ! Iubitul meu, in varsta de 17 ani si 10 luni, trece prin momente dificile..El locuieste la 8 km distanta de orasul in care eu ma aflu, suntem la acelasi liceu , eu fiind cu un an (scolar) mai mare decat el. In timpul saptamanii ne vedem des (la scoala) dar in weekenduri intervine problema baniilor. Noi suntem impreuna de 9 luni si avem o relatie foarte apropiata , ne gandim chiar si la o relatie de viitor insa..el crede in ultimul timp ca nu ma poate face fericita (fericirea la el consta intr-o anumita suma de bani pentru a putea venii si in weekenduri sa ma vada), de asemenea crede ca este inutil, o povara pentru noi (mine, parinti, prieteni etc.) iar vorbele lui ma dor nespus de mult si de asta sunt capabila si imi doresc foarte mult sa-l ajut sa treaca peste depresia asta . I-am explicat de nenumarate ori ca iubirea noastra e mult mai importanta decat banii dar el tot nu vrea sa inteleaga..Tin sa precizez ca se gandeste in ultimul timp chiar si la moarte si zice ca mai traieste doar pentru mine..Am nevoie de ajutor !
Adauga raspuns
Raspunsuri (1)

Psih. Marina- Lucica Balea
acum 9 ani
Draga Ella,
Inteleg ca este foarte dificil pentru tine. Este important sa gasiti impreuna solutii pentru viitor. Scoate in evidenta lucrurile bune, alitatile pe care le are si realizarile lui personale. Isi poate recapata increderea de sine si va avea putere sa priveasca optimist spre viitor. Daca lucrurile nu se indreapta si vorbeste despre moarte, este necesara interventia unui specialist, psiholog sau psihoterapeut. Poti sa-l indrumi catre cabinetul de consiliere al liceului la care invatati, sau poate beneficia de consiliere on line. (http://spiritcenter.ro/servicii-2/consiliere-psihologica/consilere-online/)
Tu esti foarte importanta pentru el, dar mai sunt persoane importante, cum ar fi grupul de prieteni si familia lui care il pot sprijini.