.
buna ziua. am 28 de ani sunt casatorita si am un copil, am avut citeva probleme in familie, si am incercat sa trec peste ele ,eu cred ca sunt o femeie puternica dar dupa ce sau rezolvat intr-o zi am avut o stare foarte ciudata nu eram suparata insa din interior mi-a venit sa pling si sa tip, si am vorbit cu o prietena si asta am si facut ,dar am ramas cu aceea stare sau doar imi este frica sa nu se repete, cred ca subconstientul meu este mai puternic decit constientul.Mentionez ca din senin mintea mea se duce acolo si incerc sa fac ceva frunos sa uit dar uneori functioneaza alteori nu, trebuie sa va mai spunt casnica de aceea cind timpul meu este plin nu am timp sa ma gindesc dar atunci cind nu am nimic de facut imi fuge mintea acolo.VA ROG SA IMI SPUNETI CE INSEAMNA ASTA DEPRESI SAU STATE DE ANEXIETATE. VA MULTUMESC SI VA ROG SA IMI SPUNETI CE SA FAC.
Adauga raspuns
Raspunsuri (2)

Psih. Roxana Olaru
acum 12 ani
Buna ziua,
Din ceea ce descrieti dvs as spune ca mai degraba ca este o stare de anxietate. Dupa cum v-ati dat seama este dificil sa lucrati singura cu aceste stari. Explicatia consta in ceea ce numim in termeni de specialitate: mecanismele de aparare ale Sine-ului.
Uneori, in momentul in care o persoana se confrunta cu o experienta neplacuta isi strange toate fortele si reuseste sa faca fata acelei situatii. Dar dupa aceea, cand isi permite sa se relaxeze, incep sa apara la suprafata toate acele emotii pe care le ingropase cu scopul de a fi puternica si a rezolva ceea ce avea de rezolvat. Este ca atunci cand incepi sa alergi si iti dai seama ca este dificil dar decizi sa tragi mai mult pentru a ajunge la final - incordarea este maxima , iar dupa aceea apare starea de epuizare si febra musculara.
Din punctul meu de vedere nu sunteti sp***a daca cereti ajutor. Eu consider ca o persoana este puternica atunci cand isi da seama ca are o problema careia ii este dificil sa ii faca fata si atunci isi permite sa ceara ajutor pentru a rezolva inconvenientul din viata sa.
Ceea ce va recomand este sa urmati un proces psihoterapeutic pentru a putea trece mai departe. Daca sunteti din Bucuresti ma puteti contacta.