.
Buna ziua. As vrea sa va intreb cum as putea sa fac sa-mi opresc iubitul din jocurii de noroc( ruleta, masinute si pariuri live). Toti banii, adica tot salariu ii termina intr-o seara. Are banii luati cu dobanda. In momentul in care trebuie sa-i intre salariu devine nervos, agitat, rautacios. Si cauta motive de cearta ca sa ramana singur in perioada aceea. Constentizeaza ca greseste dupa ce pierde banii, dar se intampla mereu adica in fiecare luna.I-am platit si din datori facand imprumut la banca.Si banca tot eu o platesc. In fiecare luna spune ca nu mai face. Cum pot sa-l ajut si sa se opreasca?
Adauga raspuns
Raspunsuri (4)
Lili
acum 11 ani
Cunosc persoane si..nu cred k ai vreo sansa..decat sa il "ameninti" k il lasi..da nici asta nu functioneaza la toata lumea..e foarte dificil sa il dezobisnuiesti de lucrurile astea!
Raspunde
0
Advertisement
dorudopp
acum 11 ani
buna
fara vointa lui nu se poate face nimic. trebuie schimbat modul de viata. exista atatea lucruri minunate-sportul, plimbarile, cititul, excursiile... si mai ales munca si dorinta de a o duce mai bine. preseaza-l fara sa-l certi. dar fii ferma si decisa.
ai avut putin ghinion. inainte sa-l cunosti, cum era?
ai grija si la anturaj.
cu bine si succes
doru
Raspunde
0

Psiholog Silvia Stamate
acum 11 ani
Buna seara,
Pentru inceput, este important sa constientizati rolul pe care il jucati in mentinerea comportamentului nedorit al iubitului dumneavoastra. Comportamentele codependente sunt cele care permit perpetuarea "problemei". De exemplu, de fiecare data cand achitati rata la banca ii permiteti partenerului sa nu-si asume responsabilitatea pentru actiunile lui.
Solicitand ajutorul unui specialist (psiholog, psihoterapeut) puteti intelege mai bine modalitatea in care puteti contribui la modelarea comportamentului partenerului dvs.
Pentru a reusi sa identificati mai usor un psiholog acreditat de catre Colegiul Psihologilor din Romania in localitatea dumneavoastra puteti consulta sectiunea Registru Cabinete autorizate din cadrul site-ului www.copsi.ro - http://copsi.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=718&Itemid=54.
Nu uitati, acest drum este unul pe cre il puteti parcurge mai usor cu ajutorul unui specialist!
Silvia Stamate
Psiholog clinician si psihoterapeut de familie si cuplu
Stamate Mirela Silvia "PRO ANIMA" Cabinet Individual de Psihologie
Str. Siderurgistilor, nr. 34, bl. G4, sc. 2, ap. 21, Galati
0721245757
[email protected]