.
Sunt 3 luni de cand am aflat de infidelitatea sotului meu ,si nu reusesc sa ma linistesc ,imi otravesc sufletul cu tot felul de ganduri.NUne-am certat niciodata ,mi-a raspuns la toate intrebarile chiar si la cele indiscrete,nu imi poate da nici o explicatie ,imi spune lucruri pe care orice femeie vrea sa le auda ,dar nu reusesc sa-mi explic si sa ma linistesc.
Adauga raspuns
Raspunsuri (8)

Psihoterapeut Adina Demian
acum 14 ani
Buna dimineata draga Rianara,
Imi pare rau sa aud ca ai avut situatii nelacute in ceea ce priveste relatai ta de cuplu!
De regula, cand un cuplu este format de o perioada indelungata de timp, pot aparea diverse nemultumiri intre parteneri. Cand partenerul inseala, se ridica oarecum un semnal de alarma in ceea ce priveste armonia si echilibrul cuplului. Cu o comunicare deschisa, asertiva, pentru detalii te invit sa citesti articolul http://www.psihosolutii.ro/content/index.php/psihoterapie-individuala/32-comunicarea-asertiva, cu toleranta si acceptarea celuilalt cu bune si cu rele, se pot depasi si restabili echilibrele relatiei de cuplu.
Ca sa poti insa cu usurinta sa reusesti sa comunici deschis si asertiv cu partenerul tau, sa dobandesti toleranta si o mai buna accepatre de sine si a celuilalt, este nevoie sa poti sa-ti controlezi emotiile. Aceste emotii, pot fi controlate, daca iti controlezi gandurile, astfel incat, pentru ca, "iti otravesti sufletul cu tot felul de ganduri", care iti creaza acesta stare de neliniste accentuata, iti recomand sa apelezi la cateva sedinte de psihoterapie de orientare cognitiv- comportamentala. In urma lor, vei dobandi un mai bun control al gandurilor, implicit al emotiilor, astfel incat sa ajungi la un echilibru interior ridicat, la o autocunoastere mai buna, care sa te ajute in a depasi cu bine evenimentul si posibilele alte neplaceri din toate palierele vietii tale.
Daca nu esti din Bucuresti, prin intermediul cabinetului nostru, poti beneficia de psihoterapie cognitiv- comportamentala, online. Pentru detalii, te invit sa citesti articolul:http://www.psihosolutii.ro/content/index.php/psihoterapie-individuala/5-ce-este-psihoterapia-online.
Iti doresc succes si un sfarsit de saptamana armonios!
Cu caldura,