.
Va rog ajutati-ma cu un sfat pentru ca simt ca o voi lua razna de una singura! Sunt intr-o relatie cu cineva de 3 ani...Ideea e ca la inceput nu am vrut aceasta relatie din diferite motive si am tot incercat sa il fac sa imi dea papucii aratandu-i ca nu pot avea sentimentele pe care le avea si el ptr mine si pe care era normal sa le am si eu dar cu cat incercam sa il indepartez : ii gaseam nod in papura din orice, ii spuneam ca nu prea e genul meu ca e mult prea visator iar eu am nevoie de cineva mai realist cu atat ma iubea el mai mult ..timpul a trecut si m-am indragostit nebuneste de el iar el parea la fel de indragostit ca la inceput..m/am indragostit de tandretea lui,romantismul, atingerile,saruturile..de TOT! Dar ceva la un mom dat s-a rupt..si el e cu totul alta persoana: rece,distant, nepasator..cand ilintreb dc nu mai e romantic raspundul lui e : nu iti placea, ai vrut pe cineva realist..degeaba am incercat sa ii explic ca am vrut sa fie PUTIN MAI realist,nu sa se schimbe la 180 de grade.. .Nu stiu ce sa mai fac..ma doare cumplit atitudinea lui..ma doare gandul ca el nu ma mai iubeste..Azi, m-am uitat prin tel lui (stiu ca veti spune ca nu e ok, dar intotdeauna si eu si el,ne-am permis celuilat sa "verificam " in tel) si mi-a sarit in vedere o discutie cu o tipa cu care din pct meu de vedere flirta.Chiar daca ea l-a contactat nu mi se pare corect fata de mine..stiu ca ceea ce m-a deranjat extrem de tare e ca i-a spus ca nu se simte bine si i-a detaliat in 8 randuri starea lui de rau in cond in care mie mi-a zis doar "mi-e rau..vb mai tarziu" sau cand au mai fost dati cand nu s-a mai simtit bine imi spunea sa il las..dar nu imi detalia asa cum i-a detaliat ei.
Cand i-am reprosat asta, a zis ca exagerez iar eu "bolnava" de gelozie-am amenintat ca ii voi scrie cuiva care isi arata sentimentele ptr mine, asa cum face tipa asta ptr iubitul meu ,sperandu-l sa il fac si eu geloasa, ca sa inteleaga cum ma simt si ca nu e moral ce face el, iar tot ce a zis a fost " N-ai decat" in cond in care sltadata imi spunea "Nu indrazni ca nu te iert" ..adica era gelos acum parca nu ii mai pasa..deci nu ma mai iubeste.. :(
De 2 ore plang incontinuu..tot ce imi doresc e el..vreau sa fim fericiti, vreau o familie cu el ..nu mai stiu ce sa fac.. 😢😢😣
Adauga raspuns
Raspunsuri (3)

Psih. Stefania Budacu
acum 7 ani
Buna seara! Fiecare din noi ne schimbam de-a lungul timpului. Acest barbat s-a schimbat inainte de a te casatori cu el, ceea ce e un avantaj pentru tine. De ce plangi, de mila ta? Ca nu te mai vrea ? Daca, in loc de a plange, ti-ai re-evalua nevoile facand o lista cu pixul si hartia, cum ar fi? Scrie-ti prioritatile, scrie ce vrei, si apoi priveste in jurul tau si vezi ce anume corespunde sau nu nevoilor tale; apoi, asemeni unui sculptor, indeparteaza ceea ce te impiedica in a trai si a te manifesta asa cum doresti! Daca nu iti convine aceasta varianta si vrei musai sa intorci timpul (ceea ce, evident, e imposibil!), atunci fa tot ceea ce crezi ca nu qai facut pentru aceasta relatie, marita-te chiar, daca tu crezi ca si acesta ar putea fi un pas necesar in a fi cu sufletul impacat... Si vezi ce se intampla...
Iti doresc, din suflet, pace si liniste! Poti cauta si suport la un psiholog specializat in psihoterapie cognitiv-comportamentala. Toate cele bune!