.
Problema mea este una intalnita des la fetele de varsta mea, dar simt nevoia de a o impartasi cu voi. Am 18 ani, in vara fac 19, si, credeti sau nu, eu pana acum nu am avut prieten, nici macar nu m-am sarutat vreodata. Sa nu credeti ca sunt anti-sociala sau ceva de genul, in niciun caz: sunt doar timida. Atat. Imi place sa vorbesc cu lumea, am si amici, de asta pana nu de mult nu prea mi-a pasat ca nu s-a trezit cineva sa imi spuna "te plac". Plus ca, sunt timida doar cand nu am avut vreo discutie cu o anumita persoana, dar ma deschid imediat dupa cateva cuvinte.
Totusi, acum trei luni, prietena mea cea mai buna, care e si cu un an mai mica decat mine, si-a gasit pe cineva, un coleg de clasa. Nu prea aveam eu ce spune, dar mi-a amintit ca si mie mi-a placut mult de tot de un coleg, pana cand s-a cuplat cu o alta colega. Am trecut peste, dar la momentul ala, cand am auzit de prietena mea, mi-am pus intrebarea: "De ce altii da si eu nu?" sau "E ceva in neregula cu mine?". Recunosc ca vreo doua saptamani am ramas frustrata pe tema asta, desi stiu ca nu am de ce. Mi-am alungat anumite ganduri amintindu-mi ca am un bac si o admitere de medicina de dat si nu trebuie sa ma las distrasa de dilemele adolescentei. Insa, practic, intrebarea mea ramane: o sa ma considere vreo persoana de sex opus atractiva vreodata?
Adauga raspuns
Raspunsuri (2)
MembruMobileApp1521994626
acum 6 ani
cred ca esti tu prea timida dar nu te necaji vei gasi tu pe cineva vorba aia tot raul spre bine succes in dragoste
Raspunde
0
Advertisement

Psih. Stefania Budacu
acum 6 ani
Buna ziua! Este normal sa dorim sa fim "asemeni lumii"... Dar cand prietena ta va plange cu sughituri sau se va da cu fundul de pamant, sa nu crezi cumva ca e mai bine sa fii singura! Bine este asa cum te simti tu bine! In orice situatie exista si plus, si minus. Daca vei considera ca iti fac bine cateva sedinte de discutii cu o persoana neutra, unde poti psune orice fara a fi judecata in vreun fel, apeleaza la psihoterapie cognitiv-comportamentala; sedintele le poti face cu mine sau cu alt specialist. Daca doresti, ma poti contacta si la adresa de mail stef.budacu@ adresa_web_filtrata
Toate cele bune!